  • 61. Data: 2019-02-23 12:16:10
    Temat: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-22, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Maks tysiąc??? Byle zwrot na jedno dziecko jest większy.

    Ważne że gość który umiałby zmontować tego typu operację
    i pozostać niewykrywalnym zarabia o rząd wielkości więcej
    bez żadnego ryzyka. I co miesiąc.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 62. Data: 2019-02-23 23:06:24
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Fri, 22 Feb 2019 10:53:23
    From: Liwiusz
    [...]
    > W autobusie to mit, ale jeśli zgubisz kartę, albo telefon z NFC, to nie
    > ma żadnej ochrony przed nieuprawnionym użyciem, aż się nie zorientujesz
    > i nie zastrzeżesz karty. Tutaj nikt nie mówi, że zabezpieczenie jest i
    > jest dobre. Wygoda wygrała, a ceną za to jest to, że od czasu do czasu
    > bank (mam nadzieję) odda komuś kilkaset złotych.

    Hm? Jakie telefony z NFC pozwalają na użycie NFC bez odblokowania?
    Chyba, że ktoś nie ma ustawionego blokowania ekranu, ale wtedy to
    jak zostawianie otwartego domu na wyjazd...

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 63. Data: 2019-02-24 09:08:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do użycia google pay wystarczy wybudzić, nie trzeba odblokować.
    To taka "śmieszna" sprzeczność, bo żeby w ogóle dodać kartę, trzeba mieć włączoną
    blokadę - a jak wyłączysz, karty się ulatniają.

  • 64. Data: 2019-02-24 15:25:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-23 o 23:06, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
    > Date: Fri, 22 Feb 2019 10:53:23
    > From: Liwiusz
    > [...]
    >
    > Hm? Jakie telefony z NFC pozwalają na użycie NFC bez odblokowania?

    Każdy, z którego korzystałem w tym zakresie, czyli Samsung S5 Neo i Sony
    Xperia XA1.

    > Chyba, że ktoś nie ma ustawionego blokowania ekranu, ale wtedy to
    > jak zostawianie otwartego domu na wyjazd...

    Działa przy zablokowanym ekranie. Przy zablokowanym ekranie można też
    włączyć moduł NFC.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2019-02-24 17:46:13
    Od: z <...@...pl>

    Działa to komuś?

    Na początku raz udało mi się zalogować a teraz już tylko błędy:

    "Błąd podczas przetwarzania zapytania.
    Twoja sesja wygasła. Wróć do strony głównej. "

    lub standardowy:

    "Nie udało się przetworzyć twojego zapytania.
    Zaloguj się ponownie, aby wyświetlić swój PIT.

    Jeśli błąd będzie się powtarzać, sprawdź czy masz włączone pliki cookies
    w swojej przeglądarce lub zgłoś ten problem."

    Czasem udaje się dojść do trzeciego pytania i kwotę nadpłaty/niedopłaty

    Sprawdzałem na różnych komputerach na różnych przeglądarkach

  • 66. Data: 2019-02-24 18:58:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Widocznie masz wirusa w numerze PESEL.
    Kiedyś czytałem, że ktoś miał w numerze dowodu - co pokazywał na poczcie, żeby
    odebrać polecony, to system padał.

  • 67. Data: 2019-02-24 20:15:09
    Od: z <...@...pl>

    > Widocznie masz wirusa w numerze PESEL.
    > Kiedyś czytałem, że ktoś miał w numerze dowodu - co pokazywał na poczcie, żeby
    odebrać polecony, to system padał.

    W dwóch PESELach ;-)

    Udało się w Firefoxie. Coś pogrzebałem w kukizach chyba wyłączyłem
    blokowanie elementów śledzących. ZGROZA
    Nie jestem fachowcem ale państwowy portal podatkowy używa elementów
    śledzących do poprawnego działania?

  • 68. Data: 2019-02-24 21:07:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do bankowania od dawna używam tylko "okna prywatnego".
    Ogólnie pomaga, na zakupy też - można się zdziwić, ile można oszczędzić.

  • 69. Data: 2019-02-24 23:56:14
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Sun, 24 Feb 2019 09:08:20
    From: Dawid Rutkowski
    > Do użycia google pay wystarczy wybudzić, nie trzeba odblokować.

    U mnie (Nexus 5x) trzeba odblokować, inaczej nie działa, testowane
    wielokrotnie.

    > To taka "śmieszna" sprzeczność, bo żeby w ogóle dodać kartę, trzeba
    > mieć włączoną blokadę - a jak wyłączysz, karty się ulatniają.

    Nigdy nie wyłączałem blokady.

    Pozdrawiam,
    Dominik

  • 70. Data: 2019-02-24 23:57:48
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Sun, 24 Feb 2019 15:25:19
    From: Liwiusz

    > Każdy, z którego korzystałem w tym zakresie, czyli Samsung S5 Neo i Sony
    > Xperia XA1.

    LG Nexus 5x nie pozwala użyć bez odblokowania.

    > Działa przy zablokowanym ekranie. Przy zablokowanym ekranie można też
    > włączyć moduł NFC.

    Hm. U mnie w ogóle chyba nie ma opcji wyłączania NFC. Gdzie ją masz?

    Pozdrawiam,
    Dominik