  • 51. Data: 2019-02-22 21:57:17
    Temat: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > W autobusie to mit,

    Skimming to też był mit, dopóki się nie przeniósł do krajów, w których
    (jeszcze) działał. Fraudy "na podpis" - drugi mit. Fraudy w Internecie
    (bez 3DS) - mit.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 52. Data: 2019-02-22 22:43:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Skimming to też był mit

    Nie słyszałem jeszcze o "gospodarczym" wykorzystaniu "fake-czytników w
    autobusach". Pokazali to tylko w kontrolowanych warunkach na
    konferencji, że się da. Tyle że realizacja jest - jak na razie -
    nieopłacalna - problem ze zgraniem "piknięcia" z realną transakcją, w
    której okienko czasowe na piknięcie to sekundy, brak realnej możliwości
    użycia słupa jako akceptanta, bo nie jest to podmiot dowolny i
    anonimowy, w dodatku fraud często ujawni się zanim dojdzie do wypłaty
    środków.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2019-02-22 23:22:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Z dupy analogia.

    Z dupy? W Auchan papier do dupy -- ~dycha za 24 rolki.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 54. Data: 2019-02-23 00:16:55
    Od: gosc <t...@z...com>

    Wojciech Bancer wrote:
    > Widzę, ze waćpan obyty. :)
    >
    > Mistrzów od "karty prepaidowej" dzwonioących w sprawie fałszywych
    > alarmów bombowych też łapano i to nawet przed czasami rejestracji
    > prepaidów.
    >
    > Ludzie z prawdziwą wiedzą która pozwoli nie być wykrytym nie pracują
    > "w kadrach", tylko na dużo lepiej płatnych stanowiskach. :)

    Jeśli dzwonisz i gadasz to rozpoznają po głosie.
    Pozostaje syntezator mowy.
    Ewentualnie nagraj wroga/znajomego/polityka, powycinaj, pokopiuj:
    https://www.youtube.com/watch?v=krciQ62Kzi0
    Kto tego nie rozumie niech się nie zabiera za dzwonienie.

  • 55. Data: 2019-02-23 00:27:32
    Od: gosc <t...@z...com>

    Liwiusz wrote:
> [...]
    > użycia słupa jako akceptanta, bo nie jest to podmiot dowolny i
    > anonimowy, w dodatku fraud często ujawni się zanim dojdzie do wypłaty

    Same mity:
    https://sekurak.pl/atak-na-bezprzewodowe-karty-platn
    icze-z-wykorzystaniem-lora-film/

  • 56. Data: 2019-02-23 00:34:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-23 o 00:27, gosc pisze:

    > Same mity:
    > https://sekurak.pl/atak-na-bezprzewodowe-karty-platn
    icze-z-wykorzystaniem-lora-film/

    Przeczytałem, ale nie wiem co autorzy chcieli przekazać - że się da
    opłacalnie gospodarczo, czy nie? Rzucili paroma hasłami i tyle.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2019-02-23 08:14:53
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 22.02.2019 o 15:16, Wojciech Bancer pisze:
    > Ludzie z prawdziwą wiedzą która pozwoli nie być wykrytym nie pracują
    > "w kadrach", tylko na dużo lepiej płatnych stanowiskach. :)

    Chyba Ministerstwo Finansów nie do końca zgadza się z Twoją narracją
    "wielkie nic, kto by chciał to wykorzystać, przecież to nielegalne"
    skoro zmienili (budżetówka!!) zasady w dwa dni.

    --
    Alf/red/

  • 58. Data: 2019-02-23 09:27:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale co zmienili? Wczoraj strona logowania "przychodami" wyglądała tak samo.

  • 59. Data: 2019-02-23 10:03:22
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Ale co zmienili? Wczoraj strona logowania "przychodami" wyglądała tak samo.

    Zrobili drugi krok zalogowania.
    Niebezpiecznik (aktualizacja 22.02 10:52):
    > od 21 lutego usługa Twój e-PIT została rozszerzona o "dodatkowy element
    autoryzacyjny"

    https://www.podatki.gov.pl/pit/twoj-e-pit/ (teraz)

    --
    Alf/red/

  • 60. Data: 2019-02-23 12:10:19
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-23, Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Chyba Ministerstwo Finansów nie do końca zgadza się z Twoją narracją
    > "wielkie nic, kto by chciał to wykorzystać, przecież to nielegalne"
    > skoro zmienili (budżetówka!!) zasady w dwa dni.

    Z powodu szumu medialnego. Proste.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com