  • 1. Data: 2019-02-21 09:13:32
    Temat: Idea juz nie potrzebuje kasy
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Oprocentowanie lokat spadlo na pysk. Choc na tle niepowaznych "ofert" innych
    bankow to i tak jest niezle.

    Pzdr

  • 2. Data: 2019-02-21 15:41:31
    Temat: Re: Idea juz nie potrzebuje kasy
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-21 o 09:13, miumiu pisze:
    > Oprocentowanie lokat spadlo na pysk. Choc na tle niepowaznych "ofert" innych
    > bankow to i tak jest niezle.

    Spadło, ale czy aż na pysk ?
    Beztroska odnowiła się na 2,7% - przy wylewaniu środków zaproponowali
    3,1 - konta oszczędnościowe dalej są na 3,2 do 20kzl
    Ja tam nie widzę dramatu w stosunku do konkurencji gdzie promocyjnie
    dają 2,5 max 2,7 na kontach oszczędnościowych i dla nowych środków.

    Wciskają też teraz strukturę BlueChip-ow na 5% (z ochroną kapitału)
    ale w pakiecie jest 5 spółek i żadna z nich nie może spaść
    więc prawdopodobieństwo zysku dla klienta wynosi IMO 20% ;)

    Pozdro