  • 71. Data: 2019-02-25 09:18:07
    Temat: Re: Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-24 o 23:57, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:
    > Date: Sun, 24 Feb 2019 15:25:19
    > From: Liwiusz

    > LG Nexus 5x nie pozwala użyć bez odblokowania.

    I tak być powinno, tylko że nie jest to - jak widać - norma.

    > Hm. U mnie w ogóle chyba nie ma opcji wyłączania NFC. Gdzie ją masz?

    Tam gdzie włączasz/wyłączasz wifi, bluetooth, internet komórkowy, dźwięk
    i tym podobne pierdoły.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2019-02-25 11:02:01
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 09:18, Liwiusz pisze:

    > I tak być powinno, tylko że nie jest to - jak widać - norma.

    Niestety w Szajsungach tak nie jest. To znana "luka bezpieczeństwa"
    Dlatego jeśli na codzień nie używa się płatności telefonem
    to bezpieczniej ustawić np. Samsung_Pay lub inne gdzie nie ma środków
    a gdy jest potrzeba użycia tej formy platnosci to wtedy zmienic

  • 73. Data: 2019-02-25 14:29:38
    Od: z <...@...pl>

    > Do bankowania od dawna używam tylko "okna prywatnego".
    > Ogólnie pomaga, na zakupy też - można się zdziwić, ile można oszczędzić.

    Aż dzisiaj sprawdzę.

    Ale z tego co napisałem to okno prywatne blokuje elementy śledzące a tym
    samym nie pozwala połączyć się z e-pitem :-)

  • 74. Data: 2019-02-27 23:07:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Nie słyszałem jeszcze o "gospodarczym" wykorzystaniu "fake-czytników w
    > autobusach". Pokazali to tylko w kontrolowanych warunkach na
    > konferencji, że się da. Tyle że realizacja jest - jak na razie -
    > nieopłacalna - problem ze zgraniem "piknięcia" z realną transakcją, w
    > której okienko czasowe na piknięcie to sekundy,

    Nawet gdyby tak było (a nie jest - masz sekundy na zapłatę w sklepie?),
    to nie byłoby to wielkim problemem.
    Większym problemem mogłoby być nałożenie ściślejszych wymagań czasowych
    na same operacje z kartą - no ale to wymagałoby wymiany sprzętu i przede
    wszystkim kart.

    > brak realnej
    > możliwości użycia słupa jako akceptanta, bo nie jest to podmiot
    > dowolny i anonimowy, w dodatku fraud często ujawni się zanim dojdzie
    > do wypłaty środków.

    Nikt niczego podobnego raczej nie proponuje. Jakbyś chciał użyć takiego
    słupa, to wystarczy po prostu "nastukać" transakcji z klawiatury.
    --
    Krzysztof Hałasa