  • 1. Data: 2019-02-21 15:56:17
    Temat: Idea Bank- Zmiany w organizacji Mobilnych Wpłatomatów
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    02.02 wklejałem tutaj info że od 1 marca wycofane będą mobilne
    wpłatomaty. Dziś kolejne info - termin przesunięty o 2 miesiące:

    ***
    Drogi Kliencie,

    uprzejmie informujemy, że z dniem 1 maja 2019 r. usługa Mobilnego
    Wpłatomatu zostanie wycofana z oferty Idea Banku.

    W celu dokonania wpłaty gotówki po tym terminie zapraszamy do
    najbliższego stacjonarnego wpłatomatu lub oddziału Idea Banku. W celu
    realizacji innych usług zachęcamy do skorzystania z bankowości
    internetowej.
    ***

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2019-02-26 20:45:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    WAM napisał(a) w wiadomości: <8...@4...com>...
> [...]
    >najbliższego stacjonarnego wpłatomatu lub oddziału Idea Banku. W celu
    >realizacji innych usług zachęcamy do skorzystania z bankowości

    Zwalnia się nisza - a jakby tak jeszcze obok samochodów drony
    zatrudnić?

    Arek

  • 3. Data: 2019-03-13 00:30:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-02-21 15:56, WAM pisze:
> [...]
    >
    > uprzejmie informujemy, że z dniem 1 maja 2019 r. usługa Mobilnego
    > Wpłatomatu zostanie wycofana z oferty Idea Banku.

    A taki był fajny, Ameryk...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/