  • 1. Data: 2002-10-24 13:32:17
    Temat: Do uzytkownikow kart kredytowych BZ WBK
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, jak to jest z otrzymywaniem karty przez kuriera ?
    Otoz, wyglada na to, ze oni zawsze niezaleznie czy sie zaznaczy,
    we wniosku o karte - przesylke kurierska, czy nie to karta
    zawsze laduje w oddziale. Czy ktos moglby to potwierdzic ?
    Jesli tak jest to jest to jedno wielkie oszustwo i naciaganie
    klientow, bo placi sie 25 PLN nie widomo za co.
    Najciekawsze jest, ze teraz przejzalem regulamin i wniosek i
    NIGDZIE nie jest napisane wprost gdzie przyjdzie karta przy wysylce
    kurierem.
    Co za g****ny bank, szkoda slow, banda naciagaczy i tyle.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 2. Data: 2002-10-24 15:18:10
    Temat: Re: Do uzytkownikow kart kredytowych BZ WBK
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Dracor" napisał w wiadomości ...

    > Co za g****ny bank, szkoda slow, banda naciagaczy i tyle.

    Na siłę Ci wcisnęli tą kartę, nieprawdaż?? Bezczelni!!!!

  • 3. Data: 2002-10-25 06:15:18
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Dracor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Najciekawsze jest, ze teraz przejzalem regulamin i wniosek i
    > NIGDZIE nie jest napisane wprost gdzie przyjdzie karta przy wysylce

    Bardzo dobry bank, bardzo dobra karta. Teraz oferuja karte ze zdjeciem.
    Jak przekazesz bankowi zdjecie ? Kurierem ? :-)
    Ja odbieram karte w oddziale i nie mam o to pretensji. Sprawdzaja mi dowod i
    wiem ze nikt oprocz mnie tej karty nie odbierze i mi nie nabije wydatkow.

    AO

  • 4. Data: 2002-10-25 06:42:55
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Artur O. wrote:
    [...]
> [...]
    > Ja odbieram karte w oddziale i nie mam o to pretensji. Sprawdzaja mi
    > dowod i wiem ze nikt oprocz mnie tej karty nie odbierze i mi nie

    Wszystko pięknie, jeżeli do oddziału jest blisko. A jeżeli ktoś
    ma pecha i mieszka we wschodniej Polsce, to wędrówka ponad 100 km do
    najbliższego oddziału po kartę nie jest zbyt zachęcająca.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 5. Data: 2002-10-25 06:52:55
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Artur O." napisał(a):

> [...]
    > wiem ze nikt oprocz mnie tej karty nie odbierze i mi nie nabije wydatkow.
    nie tobie "nabije wydatkow" a bankowi
    to jest przeciez kk, jak nie podpiszesz odbioru karty to niczego splacac
    nie musisz
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2002-10-25 06:57:03
    Temat: Re: Do uzytkownikow kart kredytowych BZ WBK - dluzsze
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "jo44" <j...@o...pl> wrote in message

    > Na siłę Ci wcisnęli tą kartę, nieprawdaż?? Bezczelni!!!!

    Ehhh, ok widze, ze nie bardzo odpowiadasz na temat i przy tym jestes upierdliwy.
    Moglbys sie chociaz wysilic na ";-))", to przynajmniej odebralbym to co
    napisales
    troche inaczej. Ale do rzeczy.
    NieSTETY mi nie "wcisneli" tej karty na SZCZESCIE, poprostu nie dostalem
    jej
    bo niekompetentne panie w oddziale nie wiedzialy co "zrobic" z kredytem
    mieszkaniowym
    (moim i mojej zony - wspolnym). Niestety moja zona dostala karte - wniosek
    zostal
    rozpatrzony pozytywnie i nie dalo sie juz zrezygnowac. Jako ze wszystkie
    dokumenty
    (PIN + kody do aktywacji) przyszly do zony gdzies na poczatku miesiaca a
    mielismy
    wczoraj 24.10, zona postanowila zadzwonic i dowiedziec sie co z jej karta. W CKC
    powiedzieli jej ze karta zostala wyslana do oddzialu, i tutaj pierwsze
    zdziwienie, bo karta
    miala przyjsc kurierem (tak jak to bylo zaznaczone we wniosku o karte)
    Zreszta sama Pani Manager ds. ....(czegos tam) i Reklamacji pisala
    w jakims pismie, ze karta przyjdzie kurierem. Gdy w regulaminie jest wyraznie
    napisane,
    jesli kurierem to na adres korespondencyjny a nie do oddzialu, po cholere mam
    placic
    25 PLN i isc do oddzialu. Zreszta Panie z tegoz oddzialu popisaly sie znowu
    szczytem
    niekompetencji, bo uparcie twierdzily, ze nawet jak zaznaczy sie przesylka
    kurierska, to
    i tak karta jest wysylana do oddzialu, jak im zona pokazala regulamin, to im
    szczeka opadla
    (bo znalazlem juz sobie w regulaminie odpowiednie punkty) i zaczely idiotycznie
    tlumaczyc,
    ze "Wie Pani, tak malo ludzi wybiera te wysylke kurierska" sic!!! koniec cytatu.
    Po tym jak moja zona odebrala wczoraj karte, okazalo sie, ze karta od 9
    pazdziernika
    lezy sobie wygodnie w oddziale jedyne 15 dni!!!!!, i nikt nawet nie probowal
    poinformowac,
    ze karta jest do odebrania w oddziale.
    I teraz jest wysoce prawdopodobne, ze dodatkowo obciazyli karte 25 PLN za
    przesylke
    kurierska .... do oddzialu, wiec trzeba bedzie skladac reklamacje, a to nie jest
    kwestia
    dnia/telefonu/faksu, tylko zapewne miesiac, moze dwa. (Juz ktos skarzyl sie na
    grupie naczas
    w jakim rozpatrywane sa reklamacje). Niestety Panie NIE-dysponentki, nie byly
    wstanie
    powiedziec, czy karta zostala obciazona, czy nie.
    Dodam jeszcze, ze jak juz wspomnialem karta byla dostepna w oddziale od 9
    pazdziernika
    a data waznosci jest od wrzesnia, czyli jakby na to nie patrzec okres waznosci
    zostal
    skrocony o jeden miesiac, a faktycznie o miesiac i 24 dni !!!!!!

    Na szczescie, jak juz wspomnialem miedzy zlozeniem wniosku o karte a dniem
    dzisiejszym, zdecydowalem sie na MultiBank, i jestem z tego bardzo ale to bardzo
    zadowolony. Niektorzy na grupie narzekaja, ze "Multi nie dzwoni do nich w
    sprawie
    karty kredytowej przez dwa dni", ale jak by mieli czekac 2 miesiace to by sie
    dzialo.

    Pozdrawiam Dracor. (MultiBank RULEZ !!!!!)

  • 7. Data: 2002-10-25 07:07:15
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Artur O." <a...@n...wp.pl> wrote in message

    > Bardzo dobry bank, bardzo dobra karta. Teraz oferuja karte ze zdjeciem.
    Super, jesli odpowiada Tobie sposob obslugi, niekompetencja a wrecz
    glupota to jest Twoja sprawa, wbrew pozorom Polska to wolny kraj.

    > Jak przekazesz bankowi zdjecie ? Kurierem ? :-)
    Nie krurierem, telepatycznie.

    > Ja odbieram karte w oddziale i nie mam o to pretensji. Sprawdzaja mi dowod i
    > wiem ze nikt oprocz mnie tej karty nie odbierze i mi nie nabije wydatkow.
    Super, ciesze sie ze jestes zadowolony, mnie glownie chodzilo o to, ze jak
    place za cos, to mam to otrzymac. Wytlumacze Tobie te sytuacje z karta mojej
    zony w ten sposob.
    Wiekszosc ludzi preferuje "zywic sie" w domu, z wielu wzgledow np.
    finansowych,
    tradycji etc. Ale powiedzmy, ze ty jestes wygodny i chcesz chodzi do knajp i
    restauracji aby zjesc obiad, kolacje czy cokolwiek. To mysle, ze jak bys placil
    EXTRA i dostawal np. zimne jedzenie, albo nie swieze, to chyba bylbys zly
    (delikatnie mowiac), nieprawdaz ????
    Widzisz, moja, zona (najprawdopodobiej) zaplacila 25 PLN, za usluge ktorej
    nie bylo, a bank
    zobowiazuje sie ja wykonac, wiec to jest naciaganie.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 8. Data: 2002-10-25 07:35:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Dracor <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:apaqis$2cg2$...@n...ipartners.pl...

    > Widzisz, moja, zona (najprawdopodobiej) zaplacila 25 PLN, za usluge
    ktorej
    > nie bylo, a bank
    > zobowiazuje sie ja wykonac, wiec to jest naciaganie.

    Juz drugi dzien wylewasz swoje zale na ten bank. Nazywasz ich oszustami i
    naciagaczami.
    A przez ten czas NIE SPRAWDZILES czy pobrali te nieszczesne 25zl.

    Rozumiem twoje pretensje, ze nie zrealizowali twego zlecenia. Powinni byli
    to zrobic.
    Ale to jest blad ludzki, ktory nalezy wytknac.

    Natomiast nazywanie kogos oszustem czy naciagaczem w sytuacji gdy sie nie
    wie do konca co sie stalo, to nie jest tylko krytyka.
    TO JEST CHAMSTWO.

    Ja wiem, ze internet tworzy taka atmosfere bezkarnej anonimowosci i moze sie
    wydawc, ze mozna nagadac glupot "bo oni nie slysza". Ale wlasnie takie
    zachowanie uwazam za chamstwo i tchorzostwo.

    Jesli taki jestes pewny swego to opublikuj swoje wypociny w poczytnej
    gazecie, podpisz sie imieniem i nazwiskiem i poczekaj na efekt...;-)

    --
    Pozdrowienia (mimo wszystko)
    ---

    PS. Jesli nawet pobrali te 25zl to zwykla reklamacja na pobranie oplaty za
    niewykonana usluge bedzie na 100% skuteczna.
    Slawek

  • 9. Data: 2002-10-25 07:38:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bardzo dobry bank,

    ROTFL

    > bardzo dobra karta.

    ROTFL

  • 10. Data: 2002-10-25 08:36:16
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message news:apau9p$hnn$1@news.tpi.pl...

    > Juz drugi dzien wylewasz swoje zale na ten bank. Nazywasz ich oszustami i
    > naciagaczami.
    > A przez ten czas NIE SPRAWDZILES czy pobrali te nieszczesne 25zl.

    (Prze)Czytaj uwaznie moje posty, to moze jakos "wywnioskujesz" z nich,
    ze nie bylo takiej mozliwosci, szczegolnie wczoraj wieczoram. A dzisiaj sie
    okazalo
    ze .... dowiem sie za miesiac jak przyjdze wyciag !!!!!!!!!!!!

    > Rozumiem twoje pretensje, ze nie zrealizowali twego zlecenia. Powinni byli
    > to zrobic.
    > Ale to jest blad ludzki, ktory nalezy wytknac.
    Co tez zrobilem, za pierwszym razem moze niezbyt, jasno, wiec
    postanowilem to wyjasnic od poczatku do konca, jesli Tobie to tak bardzo
    przeszkadza, to ustaw sobie filtr, mozesz mnie PLONK'nac etc.

    > Natomiast nazywanie kogos oszustem czy naciagaczem w sytuacji gdy sie nie
    > wie do konca co sie stalo, to nie jest tylko krytyka.
    > TO JEST CHAMSTWO.

    (Prze)Czytaj uwaznie moje posty, niegdzie nie pojawia sie slowa :oszusci,
    oszustwo etc.
    Tak, ze nie przypisuj mi slow ktorych nie uzylem, bo to jest duzy brak kultury.
    Co do naciagaczy, no coz, wydaje mi sie, ze tak jest i to jest moja prywatna
    opinia

    > Ja wiem, ze internet tworzy taka atmosfere bezkarnej anonimowosci i moze sie
    > wydawc, ze mozna nagadac glupot "bo oni nie slysza". Ale wlasnie takie
    > zachowanie uwazam za chamstwo i tchorzostwo.

    Jestes z BZ WBK ???? To prosze bardzo odezwij sie na priv'a, nie widze problemu
    odpowiem imieniem i nazwiskiem, podam imiona i nazwiska NIEdysponentek, numer
    odzialu etc. To nie jest zadne tchorzostwo, z mojej strony.

    A tak apropos, to Slawek Kos, to Twoje rzeczywiste imie i nazwisko czy moze
    "pseudonim artystyczny", bo jak nie trudno sie domyslic to moglbym tu wystepowac
    na liscie jako np. Piotr Nowakowski, a nie dracor.
    I co w zwiazku z tym, moje wypowiedzi bylby bardziej wiarygodne ?????
    To jakas paranoja.

    > Jesli taki jestes pewny swego to opublikuj swoje wypociny w poczytnej
    > gazecie, podpisz sie imieniem i nazwiskiem i poczekaj na efekt...;-)

    Przestan bujac w oblokach.