    From: "Dracor" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do uzytkownikow kart kredytowych BZ WBK
    Date: Fri, 25 Oct 2002 10:36:16 +0200

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message news:apau9p$hnn$1@news.tpi.pl...

    > Juz drugi dzien wylewasz swoje zale na ten bank. Nazywasz ich oszustami i
    > naciagaczami.
    > A przez ten czas NIE SPRAWDZILES czy pobrali te nieszczesne 25zl.

    (Prze)Czytaj uwaznie moje posty, to moze jakos "wywnioskujesz" z nich,
    ze nie bylo takiej mozliwosci, szczegolnie wczoraj wieczoram. A dzisiaj sie
    okazalo
    ze .... dowiem sie za miesiac jak przyjdze wyciag !!!!!!!!!!!!

    > Rozumiem twoje pretensje, ze nie zrealizowali twego zlecenia. Powinni byli
    > to zrobic.
    > Ale to jest blad ludzki, ktory nalezy wytknac.
    Co tez zrobilem, za pierwszym razem moze niezbyt, jasno, wiec
    postanowilem to wyjasnic od poczatku do konca, jesli Tobie to tak bardzo
    przeszkadza, to ustaw sobie filtr, mozesz mnie PLONK'nac etc.

    > Natomiast nazywanie kogos oszustem czy naciagaczem w sytuacji gdy sie nie
    > wie do konca co sie stalo, to nie jest tylko krytyka.
    > TO JEST CHAMSTWO.

    (Prze)Czytaj uwaznie moje posty, niegdzie nie pojawia sie slowa :oszusci,
    oszustwo etc.
    Tak, ze nie przypisuj mi slow ktorych nie uzylem, bo to jest duzy brak kultury.
    Co do naciagaczy, no coz, wydaje mi sie, ze tak jest i to jest moja prywatna
    opinia

    > Ja wiem, ze internet tworzy taka atmosfere bezkarnej anonimowosci i moze sie
    > wydawc, ze mozna nagadac glupot "bo oni nie slysza". Ale wlasnie takie
    > zachowanie uwazam za chamstwo i tchorzostwo.

    Jestes z BZ WBK ???? To prosze bardzo odezwij sie na priv'a, nie widze problemu
    odpowiem imieniem i nazwiskiem, podam imiona i nazwiska NIEdysponentek, numer
    odzialu etc. To nie jest zadne tchorzostwo, z mojej strony.

    A tak apropos, to Slawek Kos, to Twoje rzeczywiste imie i nazwisko czy moze
    "pseudonim artystyczny", bo jak nie trudno sie domyslic to moglbym tu wystepowac
    na liscie jako np. Piotr Nowakowski, a nie dracor.
    I co w zwiazku z tym, moje wypowiedzi bylby bardziej wiarygodne ?????
    To jakas paranoja.

    > Jesli taki jestes pewny swego to opublikuj swoje wypociny w poczytnej
    > gazecie, podpisz sie imieniem i nazwiskiem i poczekaj na efekt...;-)

    Przestan bujac w oblokach.

    > PS. Jesli nawet pobrali te 25zl to zwykla reklamacja na pobranie oplaty za
    > niewykonana usluge bedzie na 100% skuteczna.
    ROTFL

    Pozdrawiam Dracor.