  • 1. Data: 2002-10-24 13:33:25
    Temat: Polecenie zaplaty i Plus GSM...
    Od: <s...@p...pl>

    Witam!
    Wysylam to ogloszenie na obie grupy aby miec pewnosc ze ktos mi odpisze :) a
    tematycznie post ten pasuje do obu...
    Od 2 miesiecy mam aktywacje w plus gsm rachunki reguluje poprzez polecenie
    zaplaty wszystko jest chcialbym tylko przeniesc do polecenie do innego banku
    jak to zrobic? Interesuje mnie przeniesienie do inteligo lub mbanku.

    .:slimak:.

  • 2. Data: 2002-10-24 13:41:45
    Temat: Re: Polecenie zaplaty i Plus GSM...
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zaplaty wszystko jest chcialbym tylko przeniesc do polecenie do innego banku
    > jak to zrobic? Interesuje mnie przeniesienie do inteligo lub mbanku.

    zadzwoń do mbanku albo inteligo i sie dowiedz

  • 3. Data: 2002-10-24 13:43:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@p...pl>
> [...]
    banku
    > jak to zrobic? Interesuje mnie przeniesienie do inteligo lub mbanku.

    dokladnie tak samo jak zalatwiales za pierwszym razem ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-24 19:29:44
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    > jak to zrobic? Interesuje mnie przeniesienie do inteligo lub mbanku.

    Wyslac do Plusa odwołanie poprzeniego polecenia zaplaty i aktywacje nowego.
    Oczywiscie mozna to wyslac razem.
    Druki znajdziesz tu:
    http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_pz4.asp?color=6&s
    how=5_formypl_pz41&ikona
    =5

    --
    Pozdrawiam:

    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    http://www.mentos.prv.pl

  • 5. Data: 2002-10-24 20:26:55
    Od: "Jędrek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    Po pierwsze - wyślij do + odwołanie polecenia zapłaty z inteligo a później
    wyślij do uruchomienie polecenia zapłaty z mbankiem.