  • 1. Data: 2002-10-24 13:11:24
    Temat: szukam informatyka, lub innego pracownika WBC
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jak w temacie. Jak się ktoś nie chce ujawniać to kontakt na prv
    - mailto:m...@o...pl
    ___ .
    /)/)( / /
    (/ ^/. _/___/
    (/

  • 2. Data: 2002-10-24 19:52:19
    Temat: Re: szukam informatyka, lub innego pracownika WBC
    Od: "Jam_Lasic" <j...@w...pl>

    > Jak w temacie. Jak się ktoś nie chce ujawniać to kontakt na prv
    > - mailto:m...@o...pl
    > Pozdrawiam
    cze jaszczur :)
    w czym Ci mogę pomóc ?

  • 3. Data: 2002-10-25 09:41:26
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Jam_Lasic pisze:

    > w czym Ci mogę pomóc ?
    Nie mów, że właśnie spotkałem kolegę pracującego w podanym w temacie
    lokalu... :)

    Zapytanie poszło na Twój adres email.

    ___ .
    /)/)( / /
    (/ ^/. _/___/
    (/

  • 4. Data: 2002-10-26 07:22:11
    Od: "Jam_Lasic" <j...@w...pl>

    > Nie mów, że właśnie spotkałem kolegę pracującego w podanym w temacie
    > lokalu... :)
    jaszczur, ja pracuje tam gdzie dotychczas czyli lokal nie jest zgodny z
    tematem tylko zawód się zgadza :)

    pozdro.

  • 5. Data: 2002-10-26 07:30:47
    Od: "Jam_Lasic" <j...@w...pl>

    > jaszczur, ja pracuje tam gdzie dotychczas czyli lokal nie jest zgodny z
    > tematem tylko zawód się zgadza :)
    i rzeczywiście aż się łezka w oku kręci......

  • 6. Data: 2002-10-27 10:05:22
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki

    > jaszczur, ja pracuje tam gdzie dotychczas czyli lokal nie jest zgodny z
    > tematem tylko zawód się zgadza :)
    Ahaaaa, :) To mam prośbę - pozdrów ekipę od jaszczura.
    Może się jeszcze spotkamy na jakimś integracyjnym szkoleniu
    - w końcu tyle teraz fuzji ;))

    ___ .
    /)/)( / /
    (/

  • 7. Data: 2002-10-27 12:27:18
    Od: "Jam_Lasic" <j...@w...pl>

    > Ahaaaa, :) To mam prośbę - pozdrów ekipę od jaszczura.
    masz to jak w banku :)