    From: "Dracor" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do uzytkownikow kart kredytowych BZ WBK - dluzsze
    Date: Fri, 25 Oct 2002 08:57:03 +0200

    "jo44" <j...@o...pl> wrote in message
    news:ap92vf$ofl$1@korweta.task.gda.pl...

    > Na siłę Ci wcisnęli tą kartę, nieprawdaż?? Bezczelni!!!!

    Ehhh, ok widze, ze nie bardzo odpowiadasz na temat i przy tym jestes upierdliwy.
    Moglbys sie chociaz wysilic na ";-))", to przynajmniej odebralbym to co
    napisales
    troche inaczej. Ale do rzeczy.
    NieSTETY mi nie "wcisneli" tej karty na SZCZESCIE, poprostu nie dostalem
    jej
    bo niekompetentne panie w oddziale nie wiedzialy co "zrobic" z kredytem
    mieszkaniowym
    (moim i mojej zony - wspolnym). Niestety moja zona dostala karte - wniosek
    zostal
    rozpatrzony pozytywnie i nie dalo sie juz zrezygnowac. Jako ze wszystkie
    dokumenty
    (PIN + kody do aktywacji) przyszly do zony gdzies na poczatku miesiaca a
    mielismy
    wczoraj 24.10, zona postanowila zadzwonic i dowiedziec sie co z jej karta. W CKC
    powiedzieli jej ze karta zostala wyslana do oddzialu, i tutaj pierwsze
    zdziwienie, bo karta
    miala przyjsc kurierem (tak jak to bylo zaznaczone we wniosku o karte)
    Zreszta sama Pani Manager ds. ....(czegos tam) i Reklamacji pisala
    w jakims pismie, ze karta przyjdzie kurierem. Gdy w regulaminie jest wyraznie
    napisane,
    jesli kurierem to na adres korespondencyjny a nie do oddzialu, po cholere mam
    placic
    25 PLN i isc do oddzialu. Zreszta Panie z tegoz oddzialu popisaly sie znowu
    szczytem
    niekompetencji, bo uparcie twierdzily, ze nawet jak zaznaczy sie przesylka
    kurierska, to
    i tak karta jest wysylana do oddzialu, jak im zona pokazala regulamin, to im
    szczeka opadla
    (bo znalazlem juz sobie w regulaminie odpowiednie punkty) i zaczely idiotycznie
    tlumaczyc,
    ze "Wie Pani, tak malo ludzi wybiera te wysylke kurierska" sic!!! koniec cytatu.
    Po tym jak moja zona odebrala wczoraj karte, okazalo sie, ze karta od 9
    pazdziernika
    lezy sobie wygodnie w oddziale jedyne 15 dni!!!!!, i nikt nawet nie probowal
    poinformowac,
    ze karta jest do odebrania w oddziale.
    I teraz jest wysoce prawdopodobne, ze dodatkowo obciazyli karte 25 PLN za
    przesylke
    kurierska .... do oddzialu, wiec trzeba bedzie skladac reklamacje, a to nie jest
    kwestia
    dnia/telefonu/faksu, tylko zapewne miesiac, moze dwa. (Juz ktos skarzyl sie na
    grupie naczas
    w jakim rozpatrywane sa reklamacje). Niestety Panie NIE-dysponentki, nie byly
    wstanie
    powiedziec, czy karta zostala obciazona, czy nie.
    Dodam jeszcze, ze jak juz wspomnialem karta byla dostepna w oddziale od 9
    pazdziernika
    a data waznosci jest od wrzesnia, czyli jakby na to nie patrzec okres waznosci
    zostal
    skrocony o jeden miesiac, a faktycznie o miesiac i 24 dni !!!!!!

    Na szczescie, jak juz wspomnialem miedzy zlozeniem wniosku o karte a dniem
    dzisiejszym, zdecydowalem sie na MultiBank, i jestem z tego bardzo ale to bardzo
    zadowolony. Niektorzy na grupie narzekaja, ze "Multi nie dzwoni do nich w
    sprawie
    karty kredytowej przez dwa dni", ale jak by mieli czekac 2 miesiace to by sie
    dzialo.

    Pozdrawiam Dracor. (MultiBank RULEZ !!!!!)