  • 11. Data: 2004-09-28 07:43:19
    Temat: Re: Do klientów ING BSK Online - gdzie trzymacie klucze?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 09:41, Marcin Lubojański wrote:
    [...]

    > klieta. Dlaczego więc aby używać systemu transakcyjnego ING BŚ WYMAGANY
    > jest system Windows??
    Jak napisałem wcześniej - nieprawda.

    KJ

  • 12. Data: 2004-09-28 08:00:27
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > On 2004-09-28 09:38, Marcin Lubojański wrote:
    > [...]
    >>
    > Bzdura. Jesli nie wierzysz to zapraszam do siebie do domu gdzie
    > korzystam z FF+Linux

    Jeśli to prawda to przepraszam. Sugerowałem się tym:
    http://www2.ing.pl/u235/navi/105892/
    oraz słowami niedysponenta.
    Moje wątpliwości potwierdziła nieudana próba wpisania hasła do klucza
    przy zakładaniu konta pod FF właśnie (wersja 0.9).

    Demo niestety jest niefunkcjonalne, a konta nie udało mi się założyć bo
    muszę jechać do oddziału a na to nie mam czasu, więc niestety nie
    sprawdziłem tego w praktyce.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 13. Data: 2004-09-28 12:06:49
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> napisał(a):

    > Wiadomo chyba powszechnie że o trojany i inne paskudztwa na Windowsach
    > nie trudno. Skoro więc bank pozwala wybrać czy chcemy trzymać klucz po
    > stronie banku czy u siebie to daje pozory że dba o bezpieczeństwo
    > klieta. Dlaczego więc aby używać systemu transakcyjnego ING BŚ WYMAGANY
    > jest system Windows??

    Jeśli to co zaraz napiszę, to kompletna bzdura, to proszę mnie wyśmiać, ale
    wolę zapytać zanim podejmę decyzję, bo ja również przymierzam się do
    uruchomienia tej usługi. Czy jeśli zdecyduję się na trzymanie klucza u
    siebie, to plik ten będzie można otworzyć jedynie pod Windowsem? Nie wiem
    czy dobrze skumałem, ale jeśli wybiorę opcję na "serwerze banku", to wtedy
    będę miał dostęp do konta bez względu na używany system operacyjny?

    --
    chairon

  • 14. Data: 2004-09-28 12:12:02
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 14:06, chairon wrote:
    [...]

    > uruchomienia tej usługi. Czy jeśli zdecyduję się na trzymanie klucza u
    > siebie, to plik ten będzie można otworzyć jedynie pod Windowsem?
    Nie tylko - to "wygląda" na standardowy plik z kluczem.
    Ja używam i używałem pod linuksem - bez większych problemów.

    Nie wiem
    > czy dobrze skumałem, ale jeśli wybiorę opcję na "serwerze banku", to wtedy
    > będę miał dostęp do konta bez względu na używany system operacyjny?
    Nie wiem - zawssze trzymałem u siebie.
    KJ