  • 1. Data: 2004-09-27 18:44:08
    Temat: Inteligo bez VE?
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    WItam,
    jak w temacie: czy mozna miec konto w Inteligo bez karty Visa Electron?
    (Tzn. miec darmowe konto inteligo przy zalozeniu >100PLN na koncie)

    Miko

  • 2. Data: 2004-09-27 18:49:09
    Temat: Re: Inteligo bez VE?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jak w temacie: czy mozna miec konto w Inteligo bez karty Visa
    > Electron? (Tzn. miec darmowe konto inteligo przy zalozeniu >100PLN na
    > koncie)

    Tak.

  • 3. Data: 2004-09-28 10:35:24
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Glenn wrote:

    > Tak.

    To pewnie trzeba zalozyc konto jakos inaczej niz przez formularz na www,
    bo tam wybor karty wyglada na obowiazkowy (trzeba wyprac VE lub VE z"z
    sercem") :(
    Jesli ktos to przechodzil, jak to zrobil? Otworzyc konto telefonicznie?

    Miko

  • 4. Data: 2004-09-28 10:43:01
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    MiKo <m...@n...pl> writes:

> [...]
    > VE z"z sercem") :(
    > Jesli ktos to przechodzil, jak to zrobil? Otworzyc konto telefonicznie?

    Nie ćwiczyłem ale o ile pamiętam to:
    - zakładasz konto normalnie, z kartą
    - potem tą kartę zamykasz
    Aha, nie dam głowy ale czy aby przy pierwszej karcie nie było jakiejś
    promocji (tj. zwolnienia z opłat przez pierwszy rok czy coś takiego)?

  • 5. Data: 2004-09-28 10:54:51
    Od: jareksob <j...@p...onet.pl>

    MiKo napisał(a):
> [...]
    > sercem") :(
    > Jesli ktos to przechodzil, jak to zrobil? Otworzyc konto telefonicznie?

    Karte mozna zamowic, ale do naliczania oplat o ile pamietam, to trzeba
    ja aktywowac. Bez aktywacji VE i tak nie działa, czyli formalnie jej nie
    ma i tak o ile pamietam mam na jednym rachunku. Pierwsza karta na 2-lata
    gratis.

    http://www2.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_o
    platy-i-prowizje.htm

  • 6. Data: 2004-09-28 11:06:44
    Od: "Lukasz Walicki" <U...@f...pl>

    > WItam,
    > jak w temacie: czy mozna miec konto w Inteligo bez karty Visa Electron?
    > (Tzn. miec darmowe konto inteligo przy zalozeniu >100PLN na koncie)

    Mozna.
    (Raczej sa to dobre sposoby, choc jestem pewny na 95%).

    1. Nie aktywowac otrzymanej karty. Podejrzewam, ze do czasu kiedy nie jest
    ona aktywowana oplata miesieczna nie jest pobierana.

    2. Zastrzez karte. Inteligo bodajze nie wysyla wtedy nowej karty.

    Aby byc pewnym na 100% najlepiej zadac takie pytanie konsultantowi
    Inteligo:].

    Pozdrawiam.
    Lukasz Walicki

  • 7. Data: 2004-09-28 13:17:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Lukasz Walicki wrote:
    > Mozna.
    > 1. Nie aktywowac otrzymanej karty. Podejrzewam, ze do czasu kiedy nie
    > jest ona aktywowana oplata miesieczna nie jest pobierana.

    moja koleżanka ma Inteligo powstałe z dawnego e-pko i od kilku miesięcy
    nie zdecydowała się na aktywowanie karty VE - powiedziała, że jej nie potrzebna
    Ekekt jest taki o jaki wam chodzi - brak opłaty za konto (srednie saldo > 100)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-09-28 14:43:28
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "MiKo"napisal:

    > jak w temacie: czy mozna miec konto w Inteligo bez karty Visa Electron?
    > (Tzn. miec darmowe konto inteligo przy zalozeniu >100PLN na koncie)

    Mozna.
    Mialem dokladnie ten sam problem i zadzwonilem do konsultanta.
    Karte aktywujesz a nastepnie z niej rezygnujesz.

    Pawel

  • 9. Data: 2004-09-28 16:23:32
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2004 15:17:18 +0200, blad napisał(a):

> [...]
    > Ekekt jest taki o jaki wam chodzi - brak opłaty za konto (srednie saldo > 100)

    To chyba z tymi kartami przysłanymi eks-e-pkowcom jest jakos inaczej. Ja
    zamowilem sobie VE z Sercem do drugiego rachunku i sciagneli mi oplate
    miesieczna mimo, iz karty nie aktywowalem (a nie aktywowałem dlatego, że w
    chwili ściągania jeszcze mi jej poczta nie dostarczyła - trochę ich w
    Inteligo za takie ściąganie opłat zbluzgałem, ale stwierdzili, że za kartę
    nieaktywną opłata jest pobierana i już).
    Tak więc koleżance poradziłbym jednak sprawdzenie, czy jej cichaczem co
    miesiąc nie siorbią o złociszku - no chyba, że ma saldo powyżej 50000...

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2004-09-29 09:31:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Łukasz Cielecki wrote:

    > To chyba z tymi kartami przysłanymi eks-e-pkowcom jest jakos inaczej.
    > Ja zamowilem sobie VE z Sercem do drugiego rachunku i sciagneli mi
    > oplate miesieczna mimo, iz karty nie aktywowalem

    to chyba nie z e-pekowcami jest inaczej a z tobą - zamówiłeś więc płacisz
    być może że za przymusowa kartę się nie płaci jesli sie nie uzywa
    *** blad ***
    PS - sprawdzilismy - na 100% nie pobieraja oplaty za nieaktywną kartę