  • 21. Data: 2017-03-30 21:52:27
    Temat: Re: Dawno ni ebyo o frankowiczach;)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 13:06, Kris pisze:
    Żeby podtrzymać temat :-)

    http://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/676904/sad-na
    jwyzszy-odrzucil-skarge-kasacyjna-cezarego-kucharski
    ego

    Nie wiem na ile to adekwatne porównanie ale chodzi o podważenie umowy
    między dorosłymi ludźmi/instytucjami powołując się na zasady współżycia
    społecznego.
    "Nie można czynić ze swego prawa użytku, który by był sprzeczny ze
    społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami
    współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie
    jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony"

    Ktokolwiek wiedział o takim przepisie ręka do góry? :-)

  • 22. Data: 2017-03-30 22:06:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

> [...]
    > nie jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony"
    >
    > Ktokolwiek wiedział o takim przepisie ręka do góry? :-)

    Ja wiedziałem.
    KJ
    Some of the things that live the longest in peoples' memories never
    really happened.

  • 23. Data: 2017-03-30 22:24:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-30 o 22:06, Kamil Jońca pisze:
    > Ja wiedziałem.

    Wyłuszcz proszę jakie umowy można uznać za nieważne na podstawie takiego
    przepisu?

  • 24. Data: 2017-03-31 05:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Mar 2017 22:24:19 +0200, z napisał(a):

    > Wyłuszcz proszę jakie umowy można uznać za nieważne na podstawie takiego
    > przepisu?

    A ktoz to moze wiedziec tak na pewno :-)

    Ale np mbankowy zapis, ze bank ustala odsetki kredytu w swojej tabeli,
    czy ze bank ustala kurs waluty jakos sie dalo zlikwidowac ... kto wie
    czy nie podpierajac sie tym prawem.

    J.

  • 25. Data: 2017-03-31 06:15:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Wyłuszcz proszę jakie umowy można uznać za nieważne na podstawie
    > takiego przepisu?

    Dowolne. Jeśli tylko potrafisz przekonać sąd.

    KJ
    This fortune is inoperative. Please try another.

  • 26. Data: 2017-03-31 11:09:01
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Coś słaby z matematyki jestem:
    Od jakiej kwoty 12% jest równe 3 milionom?

    -----

  • 27. Data: 2017-03-31 11:31:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 marca 2017 11:07:45 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Coś słaby z matematyki jestem:
    > Od jakiej kwoty 12% jest równe 3 milionom?

    A 1/3 z 3 mln to 1,3mln

  • 28. Data: 2017-03-31 12:23:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-31 o 11:31, Kris pisze:

    > A 1/3 z 3 mln to 1,3mln

    Ale jest zgodne z zasadami współżycia.
    Społecznego.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2017-03-31 13:12:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Ale jest zgodne z zasadami współżycia.
    > Społecznego.
    Ale o co wam chodzi? Że pismak sobie pisze bez sensu?

    dla większości pismaków 1.3?1 = 1/3 z 3 :)
    trochę bardziej niejasne jest owe 3 mln jako 12% z 25mln (EUR musiałoby
    stać naprawdę wysoko ...)

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 30. Data: 2017-03-31 13:39:15

    W dniu 2017-03-31 o 13:12, Kamil Jońca pisze:

    > Ale o co wam chodzi? Że pismak sobie pisze bez sensu?

    No i przyczepili się matematyki. Euro złoty h... z tym
    Chodzi o unieważnienie umowy na podstawie dbania o dobro społeczne czy
    cuś takiego.

    Jakie zdanie na ten temat mają banksterscy propagandziści?
    Dlaczego pozwolili na istnienie takiego przepisu? :-)