  • 1. Data: 2017-03-08 00:06:25
    Temat: Ten Nestbank to jakas kpina ?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Zleciłem wczoraj w nocy przelew z EB (potw. wykonania)
    do NestBąka i ni_ma :> - poszedl do /dev/null ?
    czy może NestBank ma tak zajefajny system ksiegujacy zlecenia z elixiru
    ze trzeba czekac dwa dni robocze aż pokaże się na koncie ?

    Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym hmmm ... Bankiem ?
    Szczerze mówiąc, pierwszy raz się spotykam z czymś takim

    Pozdro

  • 2. Data: 2017-03-08 08:04:06
    Temat: Re: Ten Nestbank to jakas kpina ?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/08/2017 08:06 AM, Waldek wrote:
> [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym hmmm ... Bankiem ?
    > Szczerze mówiąc, pierwszy raz się spotykam z czymś takim

    A o której ma sesje wychodzące EB, a sesje przychodzące Nest?

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 3. Data: 2017-03-08 08:41:13
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-03-08 o 00:06, Waldek pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym hmmm ... Bankiem ?
    > Szczerze mówiąc, pierwszy raz się spotykam z czymś takim

    Pojawił się rano ... wiec jednak 2 dni robocze
    elixir sie ksieguje - LOL

    No suuuuper

  • 4. Data: 2017-03-08 10:57:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >A o której ma sesje wychodzące EB, a sesje przychodzące Nest?

    W nocy to w nocy - powinien wyjsc pierwsza sesja elixiru.

    I przed poludniem moglby byc na koncie.

    J.

  • 5. Data: 2017-03-08 20:53:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2017-03-08 o 08:41, Waldek pisze:

    > Pojawił się rano ... wiec jednak 2 dni robocze
    > elixir sie ksieguje - LOL
    >
    > No suuuuper

    a z jaką datą zaksięgowali?
    robiłem przelewy do i z tego banku i było ok

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2017-03-09 08:59:38
    Od: RWicik <r...@g...com>

    Podobnie u mnie z mBanku do eurobanku 2 dni szedł przelew.
    Więc to może jednak wina EB?

  • 7. Data: 2017-03-09 14:03:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Mar 2017 23:59:38 -0800 (PST), w
    <e...@g...c
    om>, RWicik
    <r...@g...com> napisał(-a):

    > Podobnie u mnie z mBanku do eurobanku 2 dni szedł przelew.
    > Więc to może jednak wina EB?

    W ciemno stawiam na EB.
    Moim hitem w tym banku było powiadomienie, które przyszło gdy już przelew
    dotarł na konto docelowe.

  • 8. Data: 2017-03-09 21:25:00
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-03-09 o 14:03, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 8 Mar 2017 23:59:38 -0800 (PST), w
    > <e...@g...c
    om>, RWicik

    > W ciemno stawiam na EB.
    > Moim hitem w tym banku było powiadomienie, które przyszło gdy już przelew
    > dotarł na konto docelowe.

    Ja nie stawiam w ciemno ;)
    zlecenie było zaraz po pólnocy 6.03
    wyszedł z EB data operacji & księgowania 6.03
    w Nest zaksięgowany z datą 7.06
    - ale zobaczyłem go na koncie dopiero 8-go rano

    Pozdro