  • 1. Data: 2017-03-02 12:10:48
    Temat: Wypłata w USD na Payoneer, Wire czy PayPal?
    Od: a...@g...com

    Witam

    Pracuję jako freelancer i zrobiłem ostatnio zlecenie poprzez serwis Toptal dla
    klienta z USA. Toptal umożliwia wypłatę kwoty na Payoneer, Wire lub PayPal.
    Mam zarówno zwykłe konto złotówkowe (mBank) jak i walutowe USD (Kantor Alior).
    Czy ktoś wie z którego serwisu najbardziej opłaca się skorzystać?
    Czy wypłata z takich serwisów idzie w walucie którą tam mam (USD) czy zawsze
    wypłacana jest w walucie kraju docelowego (PLN)?

    Adam

  • 2. Data: 2017-03-02 13:33:52
    Temat: Re: Wypłata w USD na Payoneer, Wire czy PayPal?
    Od: travis <t...@o...pl>

    Hej,

    Z Paypala przelew pójdzie w złotówkach nawet jak podasz konto USD..
    Przerbiałem to i podwójnie stracisz, bo PayPal np: wyśle ci $$ po swoim
    kursie a następnie kantor zrobi przewalutowanie PLN na $$$$.
    Podejrzewam, że pozostałe Wire i Payoneer też wyślą PLN... klient
    musiałby ci bezpośrednio wysłać USD na twoje konto USD.

  • 3. Data: 2017-03-02 13:44:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-02 o 12:10, a...@g...com pisze:
> [...]
    > Czy wypłata z takich serwisów idzie w walucie którą tam mam (USD) czy zawsze
    wypłacana jest w walucie kraju docelowego (PLN)?

    Nie wiem jak inne, ale Paypal tylko PLN.

    --
    Pete