  • 1. Data: 2017-03-01 22:46:24
    Temat: Nowinki w ST Citi i mBanku
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Zmieniony ST Citi. Wygląda eee.... no nie wiem. Nijako jakoś. Mam tylko
    kartę, więc i tak poruszam się po systemie w ograniczonym zakresie.

    A w mBanku powitała mnie cyferka 3 przy nowej(?) opcji "Nadchodzące
    płatności".

    Propozycja: trzy przelewy - skopiowane dwa z lutego, jeden ze stycznia
    jako propozycja na bieżący miesiąc.
    Wszystkie trzy terminowo trafione (propozycja powtórki styczniowego mnie
    nawet zaskoczyła, ciekawe jak go wyłapali) - ale niestety kwoty będą
    inne.

    Można zaakceptować, można odrzucić, można odrzucić i zabronić
    proponowania na przyszłość (ja odrzuciłam i zabroniłam, nie lubię gdy
    bank za dużo za mnie myśli).

    Ale uważam opcję za ciekawą, na pewno komuś może się przydać.

    --
    Imka

  • 2. Data: 2017-03-02 08:15:16
    Temat: Re: Nowinki w ST Citi i mBanku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Wed, 01 Mar 2017 22:46:24 +0100, Imka wrote:

    > A w mBanku powitała mnie cyferka 3 przy nowej(?) opcji "Nadchodzące
    > płatności".

    Nie całkiem nowej

> [...]
    > bank za dużo za mnie myśli).
    >
    > Ale uważam opcję za ciekawą, na pewno komuś może się przydać.

    I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie jeden drobiazg. Jest taka opcja
    "Ustawienia/Asystent płatności/Propozycje płatności na bazie historii
    operacji". I niestety bank postanowił to ustawienie całkowicie olać.

  • 3. Data: 2017-03-02 10:01:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    et...
> [...]

    >bank za dużo za mnie myśli).
    >Ale uważam opcję za ciekawą, na pewno komuś może się przydać.

    Po pewnym czasie zacznie cie wk* :-)

    nadchodzace platnosci, patrzysz co cie czeka, a tam same propozycje
    :-(
    Choc osobom, ktore maja ich duzo i zdarza im sie zapomniec, moze sie
    przydac.

    Ha, a moze to skutek braku akcji - nie odrzucam, to bank znow
    przypomina ..

    J.

  • 4. Data: 2017-03-02 11:24:16
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2017 07:15:16 GMT, jureq napisał(a):

    > Nie całkiem nowej

    Dla mnie nowa, pierwszy raz coś takiego mi się pojawiło :)

    > I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie jeden drobiazg. Jest taka opcja
    > "Ustawienia/Asystent płatności/Propozycje płatności na bazie historii
    > operacji". I niestety bank postanowił to ustawienie całkowicie olać.

    Poszłam w nadziei że jakieś ciekawe rzeczy tam będzie można poustawiać.
    Okazało się, że jedyne co mogę to wyłączyć. Wyłączyłam. Zobaczę jaki
    będzie efekt. Dzięki na namiar i ostrzeżenie :)

    --
    Imka

  • 5. Data: 2017-03-02 11:38:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    t...

    >Dla mnie nowa, pierwszy raz coś takiego mi się pojawiło :)

    Jest od dluzszego czasu ... dluzszy czas sie nie logowalas na konto,
    znowu "sukcesywnie wlaczali", czy robisz tam tak malo platnosci, ze
    odszukal jakas sprzed roku ...

    J.

  • 6. Data: 2017-03-02 13:01:32
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 08:30:03 UTC+1 użytkownik jureq napisał:

    > Nie całkiem nowej

    Może włączali sukcesywnie, ale u mnie pojawiło się to po ostatniej przerwie
    technicznej (ostatni tydzień/dwa), ale było już dużo wcześniej w aplikacji mobilnej -
    tam mogłem odrzucić tylko albo wykonać, w ST widzę, że jest opcja proponuj/nie
    proponuj za miesiąc/czas jakiś.