  • 1. Data: 2002-04-19 19:39:56
    Temat: DB24 via net i tel
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Od poniedziałku - 22 kwietnia z usług konta osobistego, prowadzonego przez
    Deutsche Bank 24 SA będzie można korzystać przez telefon i Intenet.
    - System jest już po kilkutygodniowych testach prowadzonych przez
    pracowników banku - poinformował nas Franciszek Palowski, Rzecznik prasowy
    Deutsche Bank 24.

    Podstawowym narzędziem autoryzacji każdej transakcji wykonywanej przez
    Internet i Call Center, jest karta identyfikacyjna. Karta będzie wydawana
    każdemu klientowi Deutsche Bank 24, który po wypełnieniu w oddziale
    dwustronicowej ankiety, aktywuje sobie dostęp do konta przez Internet. Karta
    zawiera matrycę, w której wpisano 100 kodów autoryzacji TAN (Transaction
    Authorisation Number), od 00 do 99. Kody będą 2 cyfrowymi znakami. Karta
    będzie również zawierać numer identyfikacyjny, przyznawany każdemu klientowi
    jednorazowo oraz numer karty identyfikacyjnej. Karta będzie chroniona
    numerem PIN.
    Do pełnego zalogowania się do systemu konieczne będzie wpisanie numeru
    identyfikacyjnego, numeru karty oraz PIN-u, który służył będzie do ochrony
    dostępu do witryny transakcyjnej przez Internet.

    Będzie to dostęp do istniejącego rachunku. Rachunkiem będzie można operować
    w identyczny sposób przez Internet, Call Center lub w tradycyjny sposób
    przychodząc do oddziału. Przez Internet będzie można uzyskać wszelkie
    informacje o swoim bankowym rachunku m.in. dotyczące salda konta, lokat czy
    kredytów, założyć i zerwać lokatę terminową, wykonać przelew, dokonać
    płatności w formie zlecenia stałego. Będzie można przelać również środki na
    konto jednego z kontrahentów wpisanych przez klienta do bazy kontrahentów.
    Moduł bankowości elektronicznej Deutsche Bank 24 jest zabezpieczony jednym z
    najlepszych systemów dostępnych w tej chwili na rynku.
    Dostęp do konta przez Internet jest bezpłatny, a prowizje pobierane przez
    Deutsche Bank 24 za przelewy za pośrednictwem Internetu są niższe niż w
    bankowości tradycyjnej. (AN)"

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-04-20 15:01:20
    Temat: Re: DB24 via net i tel
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    I pomyslec ze jeszcze rok temu wszyscy by to komentowali a teraz cisza ,
    spoznili sie ?

    gren

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-04-20 19:44:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam S."
    > I pomyslec ze jeszcze rok temu wszyscy by to komentowali a
    teraz cisza ,
    > spoznili sie ?

    jak to ma ruszac 22 todalczego 20 IV nie ma na ich stronach
    zadnej informacji na ten temat?

    Nie znalazlem odpowiedzi na pytania dlaczego nie wydaja
    najmnarniejszego Maestro o MC nie wspomne, jedynie Visa
    rozliczana przez dolary

    Czy będąc w Niemczech mogę na kartę VE DB24 wyjąć gotówkę
    bez prowizji - podobno w przyszlosci, bo gdyby to bylo
    mozliwe juz teraz to chyba by to rozreklamowali

    Karta charge - czy bedzie widziana w intenetowym DB24?

    Zabezpieczenie kodami TAN i PINem i numerem ID karty -
    praktycznie jest to tylko zabezpieczenie PINem, jak ktos ten
    pin pozna to "pożycza" sobie kartę, na której jest wypisana
    reszta informacji i zegnajcie pieniążki ;-)))

    Teraz to ja poczekam na konta z podpisem elektronicznym a
    nie taki Ersatz ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-21 18:22:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Apr 2002 17:01:20 +0200, d...@p...onet.pl (Adam S.) wrote:

    >I pomyslec ze jeszcze rok temu wszyscy by to komentowali a teraz cisza ,
    >spoznili sie ?

    A co tu komentowac, mialko ruszyc zeszlego lata. Teraz to chyba nikt
    sie niczego specjalnego po tym banku nie spodziewa. No a z ostatniego
    zdania wynika jeszcze ze przelewy beda platne,
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-04-22 09:12:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
> [...]
    > sie niczego specjalnego po tym banku nie spodziewa. No a
    z ostatniego
    > zdania wynika jeszcze ze przelewy beda platne,

    Pomijajac oplacalnosc widac juz wady wieku dzieciecego:
    - link do demo odsyla do normalnego logowania - demo na
    razie nie ma
    - dane adresowe i wnioski chca by im przesylac bez
    szyfrowania SSL
    *** blad ***