  • 1. Data: 2002-04-19 15:20:23
    Temat: Mlody informatyk stworzy program juz od 200 zl...
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Otoz jestem mlodym programista z wieloletnim juz doswiadczeniem.
    Interesuje mnie praca wylacznie zdalna. Czy istniala by mozliwosc praca
    zdalnej na takich warunkach:

    -zlecacie mi wykonanie programu,
    -wykonuje go,
    -przesylam wam gotowy program,
    -dokonujecie zaplaty

    Praca wylacznie zdalna, telefon, internet.

    Znam jezyki: Delphi, C++, Pascal, Basic
    Potrafie tworzyc strony WWW, znam sie na grafice 2D i 3D.

    Bliskie terminy, wysoka jakosc, nieskie ceny oraz czesto aktualizacje programu
    (nawet za darmo) rowniez po jego skonczeniu.

    Moimi klientami byli:
    DATEX
    IMMET
    INTER-MARKET
    SZAMAN
    TVKTPSA

    Moim glownym atutej jest to, ze oczekuje bardzo malego wynagrodzenia.
    Juz od 200 zl za proste programy. Jest to umotywowane tym, ze na razie
    pragne podnosic swoje kwalfikacje itp.

    Tylko powazne oferty:
    d...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-19 15:23:02
    Temat: Re: Mlody informatyk stworzy program juz od 200 zl...
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Moim glownym atutej jest to, ze oczekuje bardzo malego wynagrodzenia.
    > Juz od 200 zl za proste programy. Jest to umotywowane tym, ze na razie
    > pragne podnosic swoje kwalfikacje itp.

    Młody, zdolny haker?

  • 3. Data: 2002-04-19 16:57:51
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    <d...@p...onet.pl> napisal(a):

    >Tylko powazne oferty:
    >d...@p...onet.pl

    wszystko ladnie ale pomyliles grupy daj to na bardziej zblizone
    tematycznie i na pl.praca.szukana

  • 4. Data: 2002-04-20 07:49:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tylko powazne oferty:
    > d...@p...onet.pl

    A to nie Buczek, tamten adres juz mu skasowali???

  • 5. Data: 2002-04-20 21:06:09
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> napisal(a):

    >A to nie Buczek, tamten adres juz mu skasowali???

    fakt to on znowu buczy :))))