  • 1. Data: 2002-04-19 17:42:41
    Temat: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Jestem studentem. Nie jestem zatrudniony na stałe. Pisuję w kilku gazetach za
    co mam wierszówki czyli formalnie prawa autorskie. Oczywiście - co miesiąc
    przelewem od "starych" parę stów. Razem nie mniej niż 1' / m-c. Mam to wszystko
    na historii rachunku od półtora roku.
    MAM PYTANIE - W JAKIM BANKU Z TAKIMI "PARAMETRAMI" DOSTANĘ KARTĘ WYPUKŁĄ
    (VC/MC)?
    Dziękuję za pomoc.

    Maciej Psyk

  • 2. Data: 2002-04-19 18:52:10
    Temat: Re: WYPUKŁA KARTA DLA STUDENTA
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <m...@p...onet.pl> writes:

    > MAM PYTANIE - W JAKIM BANKU Z TAKIMI "PARAMETRAMI" DOSTANĘ KARTĘ WYPUKŁĄ
    > (VC

    Pekao SA. Dostaje kazdy od reki...

    MJ

  • 3. Data: 2002-04-19 19:03:46
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <2...@c...fuw.edu.pl>, Michal Jankowski wrote:

    > Pekao SA. Dostaje kazdy od reki...

    Ktora lepsza Visa czy MasterCard? i dlaczego?

  • 4. Data: 2002-04-19 19:32:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> writes:

    > Ktora lepsza Visa czy MasterCard? i dlaczego?

    Visa bo MC nie dostaniesz 8-) (W kazdym razie nie w tym banku i nie
    przy takich zalozeniach...)

    MJ

  • 5. Data: 2002-04-19 21:10:54
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    > Visa bo MC nie dostaniesz 8-) (W kazdym razie nie w tym banku i nie
    > przy takich zalozeniach...)

    MC w Pekao SA nie dostane? przeciez oni oferuja obydwie karty MC i Visa.
    MC chyba anwet jest teraz w promocji za darmo (karta z Pele'm)

  • 6. Data: 2002-04-19 21:52:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> writes:

    > MC w Pekao SA nie dostane? przeciez oni oferuja obydwie karty MC i Visa.
    > MC chyba anwet jest teraz w promocji za darmo (karta z Pele'm)

    A bo ja myslalem o karcie dla osoby bez stalych dochodow... Wtedy
    tylko debetowa Visa Classic.

    Akurat w ofercie dla studentow sa rzeczywiscie karty charge - Eurocard
    i Visa Concerto. No to mozesz taka miec. Ale za darmo to chyba nie...

    A ktora - to zalezy od tego, gdzie bedziesz ta karta placic. Jesli w
    dolarach, to raczej Visa, jesli w euro, to raczej MC...

    MJ

  • 7. Data: 2002-04-19 22:10:10
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

> [...]

    > Akurat w ofercie dla studentow sa rzeczywiscie karty charge - Eurocard
    > i Visa Concerto. No to mozesz taka miec. Ale za darmo to chyba nie...

    Obecnie jest na pewno za darmo - do konca kwietnia.Promocja dzieki ktorej
    nabywasz karte bez jakis oplat (brak oplaty 50 zl w ciagu jednego roku)
    Oczywiscie pobieraja co miesiac 2,4 jak bylo to dotychczas

    > A ktora - to zalezy od tego, gdzie bedziesz ta karta placic. Jesli w
    > dolarach, to raczej Visa, jesli w euro, to raczej MC...

    Powiedzmy Australia czy tez NZ?

  • 8. Data: 2002-04-19 22:45:53
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnac14um.8s9.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > Obecnie jest na pewno za darmo - do konca kwietnia.Promocja dzieki ktorej
    > nabywasz karte bez jakis oplat (brak oplaty 50 zl w ciagu jednego roku)
    > Oczywiscie pobieraja co miesiac 2,4 jak bylo to dotychczas

    No nie wiem. Jak byłem w swoim oddziale to mi pani powiedziała że trzeba
    mieć Eurokonto Plus zeby darmowego Mastercarda dostać...

    Jaco

  • 9. Data: 2002-04-19 23:26:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    VC MultiBank
    www.multibank.pl

  • 10. Data: 2002-04-20 09:00:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> writes:

    > Obecnie jest na pewno za darmo - do konca kwietnia.

    Zaraz. Ktora karta jest za darmo? *card/Shell chyba tylko? No to
    obawiam sie, ze do studenckiego konta jej nie dostaniesz...

    MJ