  • 1. Data: 2002-04-19 18:29:28
    Temat: Inteligo i tytuł przelewu ...
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Mam problem z długością tytułu przelewu ustalając płatność ze zmienną kwotą
    przelewu.
    Jeśli chce wpisac dlugi tytul to musze go wpisac na stale nie moge zmieniac
    kilku liter w tym tytule....?
    Czy macie na to jakiś sposób ?
    Pozdrawiam Robert.

  • 2. Data: 2002-04-19 22:32:23
    Temat: Re: Inteligo i tytuł przelewu ...
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Fri, 19 Apr 2002 20:29:28 +0200, od
    "supermenn" <m...@w...pl> napisano:

> [...]
    >przelewu.
    >Jeśli chce wpisac dlugi tytul to musze go wpisac na stale nie moge zmieniac

    Dopisać możesz tylko 20 znaków na webie i wapie (tel. serw. nic), a i
    pamiętać trzeba, że dopisane znaki znajdą się w pierwszej (tej
    krótszej) lini tytułu przelewu.
    Sposobem jest wybór modyffikacji (kod), więc jak dużo się zmienia
    polecam jednak jednorazowe
    jahckal