  • 1. Data: 2002-04-19 16:40:25
    Temat: Re: Problem - eKarta i telefon
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>

    to se ne da panie Havranek....

    --
    Pozdrowienia
    ____________________
    Wojtek
    m...@m...gda.pl

  • 2. Data: 2002-04-19 17:20:06
    Temat: Problem - eKarta i telefon
    Od: Michal <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    jakis czas temu udalo mi sie zlozyc w Centertelu upowaznienie do
    obciazania kwota faktury mojej eKarty. Dzis minal termin platnosci
    faktury a pieniadze sa dalej nietkniete. Centertel przyslal mi monit
    SMSem.
    W mBanku (infolinia) powiedzieli mi, ze nie maja uslugi polegajacej na
    oplacaniu rachunku telefonicznego eKarta. Na nic zdaly sie wyjasnienia,
    ze nie chodzi o specjalna usluge.

    I tu mam pytanie: o co pytac w mBanku, co im powiedziec, zeby dostac
    informacje, czy zeczywiwscie Centertelowi uda sie obciazyc moja karte?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2002-04-20 19:52:02
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal"
    > I tu mam pytanie: o co pytac w mBanku, co im powiedziec,
    zeby dostac
    > informacje, czy zeczywiwscie Centertelowi uda sie obciazyc
    moja karte?

    pytaj kiedy zrobia obsluge polecenia zaplaty ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-20 19:54:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Apr 20, 2002 at 09:52:02PM +0200, blad wrote:

    > pytaj kiedy zrobia obsluge polecenia zaplaty ;-))

    Soon. Bardzo soon.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-04-21 08:48:48
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    A da sie obciazac w ten sposob VE Inteligo?

  • 6. Data: 2002-04-21 09:51:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 19 Apr 2002 18:40:25 +0200, "Wojtek Mierzejewski"
    <m...@p...onet.pl> napisałbył:

    >to se ne da panie Havranek....

    Nie rozumiem dlaczego niby? Przecież to nie zależy od banku, ale od
    pobierającego opłaty -- po prostu obciąża kartę samodzielnie co
    miesiąc... Tak jakbym nią płacił...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)