  • 1. Data: 2002-11-17 16:53:56
    Temat: DAROWIZNY
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    FUNDACJA PRZYJMIE DAROWIZNY (gotówka, inne). Wystawiamy stosowne
    zaświadczenia.
    Kontakt e-mail b...@w...pl

  • 2. Data: 2002-11-17 17:20:54
    Temat: Re: DAROWIZNY
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Profil1" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > FUNDACJA PRZYJMIE DAROWIZNY (gotówka, inne). Wystawiamy stosowne
    > zaświadczenia.

    ja tez przyjme
    zwlaszcza gotowka (moze byc przelew), nie inne
    w odroznieniu od tajnej fundacji, podam jawne konto:
    19401177-10037297
    :-)

  • 3. Data: 2002-11-17 18:28:40
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Profil1" <b...@x...wp.pl> wrote in news:ar8hkd$77q$1@news.tpi.pl:

    > FUNDACJA PRZYJMIE DAROWIZNY (gotówka, inne).

    Tylko tyle ? A co to za fundacja ?!

    W.

  • 4. Data: 2002-11-17 18:43:40
    Od: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Tylko tyle ? A co to za fundacja ?!
    >
    > W.

    A co za roznica :)

    Dajesz 10 zl dostajesz kwit na 100 zl ;)))

    Bizens to biznes...

  • 5. Data: 2002-11-17 18:59:16
    Od: <r...@w...pl>

    "Profil1" <b...@x...wp.pl> napisał
    >FUNDACJA PRZYJMIE DAROWIZNY (gotówka, inne). Wystawiamy stosowne
    >zaświadczenia.
    ja dam troche innych. ale poprosze bardzo stosowne zaswiadczenie ;)

  • 6. Data: 2002-11-17 20:18:34
    Od: "xmen" <x...@t...pl>

    Też mogę przyjąć :))

    77114020040000300224907057

    ;P

  • 7. Data: 2002-11-17 21:26:25
    Od: "kj" <k...@t...pl>

    no ale czy wystawiasz zaświadczenia ? :-)

    a tak naprawdę to myk polega właśnie na zaświadczeniu .....

    czyli ty im oferujesz 1000 zł a dostajesz zaświadczenie że dałeś powiedzmy
    10 000

  • 8. Data: 2002-11-17 22:05:15
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > a tak naprawdę to myk polega właśnie na zaświadczeniu .....
    >
    > czyli ty im oferujesz 1000 zł a dostajesz zaświadczenie że dałeś powiedzmy
    > 10 000

    Tak zupełnie proste to chyba nie jest bo AFAIK należy posiadać bankowy
    dowód wpłaty.
    Pewnie da się to obejść przelewając 10 000 i odbierając "nadpłatę" w
    gotówce.

    Pix

  • 9. Data: 2002-11-18 06:19:15
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak zupełnie proste to chyba nie jest bo AFAIK należy posiadać bankowy
    > dowód wpłaty.
    > Pewnie da się to obejść przelewając 10 000 i odbierając "nadpłatę" w
    > gotówce.

    od takiej fundacji poznanej w internecie moze to byc trudne ;-)))

    --
    A.S.