  • 1. Data: 2002-11-17 15:50:13
    Temat: Jak i gdzie 20 tys ulokować
    Od: "Sylwek" <S...@h...pl>

    Doradzcie mam - 20 tys odłożone a w obecnych nieciekawych czasach lokaty
    terminowe mozna o kant d... potłuc,.Więc gdzie to ukokować żeby
    sobie leżalo i cos przyrastało. Może jakies lokaty nieoopodatkowane czy
    jakieś obligacje. Kurde nie znam się i czasu na szukanie i analizę brak

    Dzięki z góry
    Silwan

  • 2. Data: 2002-11-17 16:04:46
    Temat: Re: Jak i gdzie 20 tys ulokować
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Obejrzyj ofertę funduszy inwestycyjnych (np. obligacyjnych lub rynku pienieżnego).
    Zestawienie znajdziesz na www.bankier.pl lub www.efund.pl
    Ja osobiście trzymam część pieniędzy w GTFI i jestem zadowolona, jak na razie
    (www.gtfi.pl).

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-11-17 16:42:44
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    <g...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    pienieżnego). Zestawienie znajdziesz na www.bankier.pl lub www.efund.pl
    > Ja osobiście trzymam część pieniędzy w GTFI i jestem zadowolona, jak na

    po obniżeniu ratingu nadal trzymasz ?:))

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-11-17 18:57:19
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > po obniżeniu ratingu nadal trzymasz ?:))

    Z tego co pamietam, to obniżenie ratingu nie dotyczyło całego GTFI tylko jednego z
    jego funduszy i nie był to obligacyjny, gdzie w tej chwili trzymam forsę.

    Pozdrowienia,
    Glenn