  • 1. Data: 2002-11-17 14:00:19
    Temat: Lokata stabilna a wartosc filizanek
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    Witam.
    Zastanawiam sie nad lokata stabilna w Lukasie poniewaz zonie podoba sie
    ten serwis do kawy ;)
    Czy ktos orientuje sie moze, jaka jest jego wartosc?
    Czy jakosc tych filizanek pozwala na korzystanie z nich, czy tez jest to
    jakis badziew?

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 2. Data: 2002-11-17 16:44:18
    Temat: Re: Lokata stabilna a wartosc filizanek
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    "m@rkop" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy ktos orientuje sie moze, jaka jest jego wartosc?
    > Czy jakosc tych filizanek pozwala na korzystanie z nich, czy tez jest to

    :) ja tez zakladajac kiedys lokate w handlobanku kierowalem sie wartoscia
    kubeczków :))
    mam do dzisiaj

    bardzo ladnie prezentuja sie obok kubków mBanku

    poszukuje jeszcze kubków citibanku, ale na zadna lokate, kredyt , konto sie
    u nich juz nie zdecyduje:)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-11-17 17:05:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > poszukuje jeszcze kubków citibanku, ale na zadna lokate, kredyt , konto
    sie
    > u nich juz nie zdecyduje:)

    Kubki maja ladne te przezroczyste ale ni cholerki nie mozna bylo ich od nich
    wyrwac :( - a trulem im przy kazdej okazji jak tam bylem ;) teraz maja
    inne - IMHO brzydsze ;)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-11-17 19:55:31
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    2 filizanki=25zl
    serwis=50zl
    tyle sie placi za zerwanie lokaty(gdy prezenty odebrane) hrum,hrum.... :)