  • 1. Data: 2002-11-17 12:47:20
    Temat: Co to stopa rzeczywista ?
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    BSK podaje np. 11,90 % dla pozyczki swiatecznej, a rzeczywista stopa
    procentowa to 17,33 %. Co to oznacza?
    --
    lex

  • 2. Data: 2002-11-17 12:50:37
    Temat: Re: Co to stopa rzeczywista ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > procentowa to 17,33 %. Co to oznacza?

    Rze tyle ona wynosi po doliczeniu wszystkich oplat itp.
    Poczytaj archiwum,, bedzie :)

  • 3. Data: 2002-11-17 16:47:36
    Od: "Tomek K." <t...@w...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > Rze tyle ona wynosi po doliczeniu wszystkich oplat itp.
    ^^^

    "Że" przez eR Zet !

    Brawo!!!!!!!!!!!!!! :))

    Pozdrawiam,
    tomekk

  • 4. Data: 2002-11-17 16:48:13
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
    > BSK podaje np. 11,90 % dla pozyczki swiatecznej, a rzeczywista stopa
    > procentowa to 17,33 %. Co to oznacza?

    http://panorama.infor.pl/akty/portal.html?rocznik_sz
    ukany=2001&pozycja_szukana=1081

    pozdrawia
    Piotr

  • 5. Data: 2002-11-17 17:58:34
    Od: t...@p...onet.pl

    > BSK podaje np. 11,90 % dla pozyczki swiatecznej, a rzeczywista stopa
    > procentowa to 17,33 %. Co to oznacza?
    > --
    > lex
    Jeżeli otrzymany kredyt pomniejszony o prowizję (i inne opłaty należne bankowi
    w dniu otrzymania kredytu) wpłaci Pan na lokatę z oprocentowaniem efektywnym
    17,33% oraz w każdym dniu, w którym należy bankowi wpłacić odpowiednią ratę
    (zgodnie z harmonogramem spłat), wypłaca Pan potrzebną kwotę z lokaty, to w
    dniu spłaty ostatniej raty stan lokaty będzie zerowy. Pozdrowienia Tensor1.
    PS Dyskusja na temat RRSP odbyła się w poprzednim miesiącu. Jednak ze względu
    na ważność tematu pozwalam sobie przypomieć powyższą uproszczoną definicję.

  • 6. Data: 2002-11-17 20:56:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > "Że" przez eR Zet !

    O mamo, nawet nie wiem jak to tak wyszlo :)