  • 1. Data: 2009-02-20 19:15:07
    Temat: Czy można kupić walute (euro, dolary) przez internet?
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    Witam,
    czy jest jakis bank gdzie mozna kupic (majac konto) walute przez internet?
    a potem wypłacić "w okienku"? (bo chyba bankowatow wyplacajacyh cos innego niz
    zlotowki to nie ma?
    czy tez jedyna mozliwosc to kantory i trzymanie forsy "w skarpecie"?

    Pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2009-02-20 19:21:52
    Od: sorden <s...@w...pl>

    mac66 wrote:

> [...]
    > niz zlotowki to nie ma? czy tez jedyna mozliwosc to kantory i trzymanie

    Zakladasz konto walutowe, a potem przelewasz ze zlotowkowego.

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-20 20:01:09
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    w bzwbk tak można
    ale średnio opłacalne - lepiej kupić w kantorze i wpłacić w okienku na konto

  • 4. Data: 2009-02-20 20:14:44
    Od: sorden <s...@w...pl>

    gasper wrote:

    > w bzwbk tak można
    > ale średnio opłacalne - lepiej kupić w kantorze i wpłacić w okienku na
    > konto

    W mille zazwyczaj jest lepszy kurs niz w przecietnyma kantorze.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-20 20:28:38
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    żytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W mille zazwyczaj jest lepszy kurs niz w przecietnyma kantorze.

    w kantorze mówie ile chce wymienić i już mam lepszy kurs niż ten na tablicy,
    żaden bank sie do niego nie zbliży

  • 6. Data: 2009-02-20 20:34:14
    Od: sorden <s...@w...pl>

    gasper wrote:

    > w kantorze mówie ile chce wymienić i już mam lepszy kurs niż ten na
    > tablicy, żaden bank sie do niego nie zbliży

    W banku tez mozna negocjowac, wszystko kwestia kwoty.
    No i nie trzeba biegac z gotowa w kieszeni.

    --
    in

  • 7. Data: 2009-02-20 21:44:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mac66" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niz zlotowki to nie ma?
    > czy tez jedyna mozliwosc to kantory i trzymanie forsy "w skarpecie"?

    A w jakim celu chcesz trzymac?
    Jesli w takim, ze liczys zna wzrost to - abstrahujac od tego, ze trzeba bylo
    kupic w lato, teraz kupujac euro czy dolary napchasz kieszenei tym, ktorzy
    tak wlasnie zrobili - to przeciez mozesz sobi ezalozyc konto w mBanku kupic
    waluty i trzymac je na koncie. Jak wzrosna, to sprzedasz. Przeciez i w
    kantorze bedziesz mial spreada, a w banku to Ci zawsze jakeis odsetki urosna
    jeszcze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-02-21 06:54:12
    Od: pwz <p...@j...pl>

    SDD pisze:
    (...)
> [...]
    > kantorze bedziesz mial spreada, a w banku to Ci zawsze jakeis odsetki urosna

    Tere fere - weź i se potem wypłać z mBanku walutę...
    pwz

  • 9. Data: 2009-02-21 09:39:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Tere fere - weź i se potem wypłać z mBanku walutę...

    Ale po jaka cholere wyplacac?
    Jak urosnie to sprzeda - w sensie przeleje na konto zlotowkowe i wyplaci.
    Przeciez jesli wzrosnie kurs to i w ten sposob zrealizuje swoje zyski.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-21 09:57:12
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    SDD wrote:

    > A w jakim celu chcesz trzymac?
    > Jesli w takim, ze liczys zna wzrost to - abstrahujac od tego, ze trzeba bylo
    > kupic w lato, teraz kupujac euro czy dolary napchasz kieszenei tym, ktorzy

    wiem ze przespalem kurs z lata ub roku
    Nie chce kupowac zeby zarobic, potrzebuje na wakacje
    a wygodniej by mi bylo kupic przez internet i przed wyjadem wybrac
    zamiast latac ze zlotowkami po kantorach

    m.