  • 11. Data: 2009-02-21 10:26:21
    Temat: Re: Czy można kupić walute (euro, dolary) przez internet?
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-02-20 21:14, sorden wrote:

    > W mille zazwyczaj jest lepszy kurs niz w przecietnyma kantorze.

    Chyba nie w Millenium. Toż tam jest 20gr różnicy między kursami.
    Porównaj sobie to choćby z (niezamierzona reklama) www.kantor.wroc.pl

    Jest jeszcze coś takiego jak walutyonline.pl z tym, że tam masz opłatę
    za przelew ok 20 PLN, więc zależy ile kupujesz.

    Ja też szukam możliwości zakupu CHF przez internet na potrzeby spłaty
    kredytu, ale póki co nie znalazłem..

    T.

  • 12. Data: 2009-02-21 13:48:39
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "mac66" <m...@a...pl> wrote in message
    > Witam,
    > czy jest jakis bank gdzie mozna kupic (majac konto) walute przez internet?
    > a potem wypłacić "w okienku"? (bo chyba bankowatow wyplacajacyh cos innego
    > niz zlotowki to nie ma?
    > czy tez jedyna mozliwosc to kantory i trzymanie forsy "w skarpecie"?

    Zakładasz zwykłe konto walutowe, na które przelewasz ze złotówkowego (albo z
    zagranicy, itp.), walutę wypłacasz w kasie. Na pewno robiłem tak w
    Citibanku, jak mi się złote skończyły - kantor był obok :)

    k.