  • 1. Data: 2009-02-20 19:46:04
    Temat: Alior a bankomaty BZWBK
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    Dziś spotkała mnie niemiła niespodzianka. Chciałem skorzystać z
    bankomatu należącego do BZWBK a bankomat odmówił wypłaty i wyświetlił
    komunikat że nie obsługuje tego typu karty :( Na infolinii
    dowiedziałem się że problem jest im znany i na razie można zapomnieć o
    możliwości wyciągania pieniędzy w bankomatach BZWBK .

    Pewnie karta Aliora działa we wszystkich bankomatach na całym świecie
    również tak niezawodnie jak w tych Bezetu :)
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2009-02-20 19:55:18
    Temat: Re: Alior a bankomaty BZWBK
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    Na infolinii
    dowiedziałem się że problem jest im znany i na razie można zapomnieć o
    możliwości wyciągania pieniędzy w bankomatach BZWBK .
    --

    to jakis nowszy problem czesto wyplacalem, ostatni raz 14 lutego z bzwbk
    bez problemow ,dobre bankomaty bo wyplacaja min 10zl drobne sie przydaja :)

  • 3. Data: 2009-02-20 20:03:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > Pewnie karta Aliora działa we wszystkich bankomatach na całym świecie
    > również tak niezawodnie jak w tych Bezetu :)

    Ja np. kartą Multibanku nie mogłem wypłacić pieniędzy z bankomatu Millenium.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-02-21 08:05:11
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Mithos pisze:

    > Ja np. kartą Multibanku nie mogłem wypłacić pieniędzy z bankomatu
    > Millenium.

    Jakoś ostatnio?
    Filip

  • 5. Data: 2009-02-21 08:29:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Erazmus" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    Zapewne jest to zwiazane w obsluga mikroprocesora. Jeszcze jakis czas temu
    ten sam problem pojawial sie w POSach. Niektore banki umieszczaja jakies
    dodatkowe aplikacje (np. do karty kredytowe opcje karty debetowej do konta
    osobistego) i to moze byc przyczyna dziwnego zachowania terminali...
    Oczywiscie to tylko moje dywagacje i glowy nie daje...

    MK

  • 6. Data: 2009-02-21 09:44:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 11:46:04 -0800 (PST), Jacek Erazmus
    <j...@g...com> wrote:

> [...]
    >dowiedziałem się że problem jest im znany i na razie można zapomnieć o
    >możliwości wyciągania pieniędzy w bankomatach BZWBK .
    Sam nie korzystam, ale znajomy mowil ze nie udalo mu sie wyjac
    pieniedzy z Aliora ani w BZWBK ani w Eurobanku.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2009-02-21 10:32:20
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    *Jacek Erazmus* wrote:
> [...]
    > dowiedziałem się że problem jest im znany i na razie można zapomnieć o
    > możliwości wyciągania pieniędzy w bankomatach BZWBK .

    Wyplacalem aliorem w bzwbk i poszlo bez problemow.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2009-02-21 12:25:43
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Jacek Erazmus <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > bankomatu nale=BF=B1cego do BZWBK a bankomat odm=F3wi=B3 wyp=B3aty i
    wy=B6=
    > wietli=B3
    > komunikat =BFe nie obs=B3uguje tego typu karty :( Na infolinii
    > dowiedzia=B3em si=EA =BFe problem jest im znany i na razie mo=BFna
    zapomnie=
    > =E6 o
    > mo=BFliwo=B6ci wyci=B1gania pieni=EAdzy w bankomatach BZWBK .
    >
    > Pewnie karta Aliora dzia=B3a we wszystkich bankomatach na ca=B3ym =B6wiecie
    > r=F3wnie=BF tak niezawodnie jak w tych Bezetu :)

    a nie miales problemow z tą karta przy platnosciach z chipem ?
    bankomaty wbk w wiekszosci są zgodne z emv, moglo byc tak ze trafiles na
    taki bankomat i nie udalo mu sie odczytac danych z chipa (czasem wystarczy
    lekkie przybrudzenie procesora), fallback do paska u myślącego właściciela
    bankomatu jest niemozliwy - dlatego odrzuca transakcje. Ale moze byc
    oczywiscie inny powod

  • 9. Data: 2009-02-21 12:53:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    filip lach pisze:
    > Jakoś ostatnio?

    Tak. Sadyba Best Mall Warszawa.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-02-21 14:38:37
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Sam nie korzystam, ale znajomy mowil ze nie udalo mu sie wyjac
    > pieniedzy z Aliora ani w BZWBK ani w Eurobanku.

    A bankomaty Eurobanku obsługują karty Maestro/MasterCard bo coś mi się
    wydaje że tylko VISĘ,

    Pozdawiam,

    lelek