  • 1. Data: 2003-05-14 14:53:33
    Temat: Czy ktoś zna dobry (tani) sposób złamania regulaminu Eurokonta
    Od: "Dart" <w...@p...onet.pl_usun_to>

    ... i rozwiązania umowy ?

    Mam Eurokonto wspólne z inna osobą (błedy z młodości ... ) kóra
    prawdopodobnie jest za granicą i z która nie mam żadnego kontaktu. Eurokonto
    jest faktycznie martwe od dłuższego czasu.

    Wybrałem się do banku (IV Oddz. W-wa) z pomysłem zamknięcia rachunku.
    Na poczatku pani w okienku stwierdziła ze nie może.
    Poźniej (byłem uparty) że takiego przypadku jeszcze nie miała i że nie wie
    czy mogę rachunek jednostronnie rozwiązać.
    W końcu zawołała inną (w domyśle mądrzejsza ) panią która stwierdziła, że
    musi się poradzic prawników i że oddzwoni za 2 dni.
    Zasugerowała jednak, że może najlepiej aby to Bank rozwiązał umowe z powodu
    np. naruszenia warunków przeze mnie !!!
    Oczywiście nie oddzwoniła (co jest odrębnym problemem).

    Czy ktos próbował rozwiązac umowę Eurokonta poprzez złamanie jego regulaminu
    ?
    Jak to zrobić najmniejszym kosztem (prowizje, odsetki etc) ?

    Będę wdzięczny za pomysły ...

    Dart

  • 2. Data: 2003-05-14 16:28:39
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Dart" <w...@p...onet.pl_usun_to> napisał w wiadomości
    > Czy ktos próbował rozwiązac umowę Eurokonta poprzez złamanie jego
    regulaminu
    > ?
    > Jak to zrobić najmniejszym kosztem (prowizje, odsetki etc) ?

    w zadnym wypadku dobrowolnie nie boerze sie na siebie odpowiedzialnosci -
    nawet w tak durnej sprawie jak zamkniecie zerowego konta (he he - nigdy nie
    wiadomo, kiedy przestanie byc zerowe - np z powodu wprowadzenia oplaty za
    konto)
    imho - sugeruje zlozyc pismo z kopia potwierdzajaca jego przyjecie - ze
    zadasz zamkniecia konta - wrecz sugeruje uzycie zwrotu - "wypowiadam
    warunki" - nawet gdyby ten zwrot byl w kontekscie bez sensu i - mozesz
    wowczas spac spokojnie - zapominajac ze konto miales
    majac taki potwierdzony przez bank dokument - zawsze wygrasz przed sadem w
    razie najmniejszych klopotow (gdyby to bylo konieczne).

    ja wlasnie ostrze sobie zeby na maly proces z invest banczkiem, w ktorym
    mialem pokazna kwote 10 groszy na rachunku wolnym od oplat - i nagle po
    wielu miesiacach od zmiany regulaminu - powiadomiono mnie, ze stan mojego
    konta wynosi - 20pare zlotych :-)) oczywiscie gnoje wpisaly mnie bez
    uprzedzenia na czarna liste w biku czy gzies tam - ale sadze ze zapowiada
    sie mila i długa zabawa przed sadami - jednak jesli wolisz uniknac takich
    przyjenosci - to radze od razu na pismie bez patrzenia sie na to czy
    panienka ma ochote cie zrozumiec czy nie

  • 3. Data: 2003-05-14 16:49:05
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > ?
    > Jak to zrobić najmniejszym kosztem (prowizje, odsetki etc) ?

    Jesli deklarowales jakies okreslone wplywy, to przy debecie i braku tych
    wplywow przez pewien czas bank sam ci wypowie umowe. Jaki to czas, to moze Pani
    w okienku juz bedzie wiedziala.

  • 4. Data: 2003-05-14 20:47:28
    Od: w...@p...onet.pl

    > ja wlasnie ostrze sobie zeby na maly proces z invest banczkiem, w ktorym
    > mialem pokazna kwote 10 groszy na rachunku wolnym od oplat

    a ja się w....... bo wziąłem od Solorza tzw dekoder bez abonamentu i opłat w
    zamian za lokatę u niego i też to było kłamstwo bo teraz wszystko wypowiadają i
    wykręcają kota ogonem. Pieniądze już wycofałem prawie wszystkie i jeszcze
    zostaje mi wypowiedzenie InvestBankowi umowy o jeszcze jedno konto. A tak
    wogóle uważajcie na interesy z panem Solorzem-Żakiem bo w jednym banku który
    doprowadził do bankróctwa też miałem pieniążki i nie zdążyłem ich na czas
    wycofać.