  • 1. Data: 2003-05-14 12:39:56
    Temat: Kredyt odnawialny PKO BP
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Czy warto brac kredyt odnawialny na koncie.
    Ile rzeczywiscie trzeba zaplacic (prowizja + przyznanie kredytu), aby
    otrzymac kredyt.

    Za informacje z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-05-14 12:44:59
    Temat: Re: Kredyt odnawialny PKO BP
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:b9tddl$imi$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Czy warto brac kredyt odnawialny na koncie.
    > Ile rzeczywiscie trzeba zaplacic (prowizja + przyznanie kredytu), aby
    > otrzymac kredyt.

    uważam, że obecnie nie warto

    co prawda oprocentowanie to nawet 13,75% czyli dość atrakcyjnie, ale za
    przyznanie płacisz 2%

    lepiej wziąć w mBanku - prowizja 0,5% i niższe oprocentowanie

    no ale kredyt odnawialny przyznawany jest zwykle na podstawie historii
    rachunku więc musisz to brać pod uwagę

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-14 14:04:47
    Od: k...@p...onet.pl

    > no ale kredyt odnawialny przyznawany jest zwykle na podstawie historii
    > rachunku więc musisz to brać pod uwagę

    W jaim banku np tak jest, ze na podstawie historii rachunku jest przydzielany
    kredyt odnawialny?

  • 4. Data: 2003-05-14 14:17:15
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Np. w mBanku

    Łukasz

  • 5. Data: 2003-05-14 14:27:04
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > przydzielany

    > Np. w mBanku

    A nie trzeba znowu okazać się całą masą dokumentów potwierdzajacych dochody?
    Sama historia wystarczy ?

    S.

  • 6. Data: 2003-05-14 14:38:56
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A nie trzeba znowu okazać się całš masš dokumentów potwierdzajacych
    dochody?
    > Sama historia wystarczy ?

    w mBanku nie trzeba :)
    sami weryfikują twoje dochody - to jedna z podstawowych zalet ich programu
    kredytowego

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-05-14 14:42:50
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > w mBanku nie trzeba :)
    > sami weryfikują twoje dochody - to jedna z podstawowych zalet ich programu

    Czy cos sie zmienilo ostatnio? Bo przy wypelnianiu wniosku i zaznaczeniu ze
    'w oparciu o historie konta' i tak wymagają dokumentow, czyli znowu chca ode
    mnie tony papierow z US...
    S.

  • 8. Data: 2003-05-14 14:44:53
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Łukasz wrote:
    > Np. w mBanku

    [...]

    Hehehehe...;)
    W mBanku wymagaja zatrudnienia na umowe o prace na czas
    nieokreslony lub na czas okreslony >= czasowi kredytowania.
    Wiem bo sie dowiadywalem juz 2 razy. Ostatnio ok. 3 tyg.
    temu i nie slyszalem by sie cos od tego czasu zmienilo.
    Chyba, ze sie myle;)

    pozdrawiam - tan

  • 9. Data: 2003-05-14 14:48:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wiem bo sie dowiadywalem juz 2 razy. Ostatnio ok. 3 > > tyg.
    > temu i nie slyszalem by sie cos od tego czasu zmienilo.

    bardzo interesująca wypowiedź :)

    a od kiedy kredyt odnawialny jest przyznawany na określony termin ?:)))

    umowa na czas określony nie ma tutaj żadnego wpływu (o ile nie kończy się w
    ciągu najbliższych 3 miesięcy)

    wiem to z autopsji - korzystam z redytku odnawialnego w mBanku

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-05-14 14:56:49
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > ciągu najbliższych 3 miesięcy)
    >
    > wiem to z autopsji - korzystam z redytku odnawialnego w mBanku

    Poczytaj regulamin kredytu odnawialnego w mBanku. Jest przyznawany na rok i
    automatycznie odnawiany jesli nie nastapila zmiana w warunkach jego
    przyznania. Mozna domniemywac, ze w przypadku umowy o prace zawartej tylko
    na okres obejmujacych czas przyznania kredytu mBank podczas jego odnawiania
    bedzie sie pytal czy nie nastapily jakies zmiany, np. nie przedluzenie
    umowy. W tym wypadku bank bedzie mial prawo odmowic odnowienia umowy na
    koljny okres.

    Wczesniejsza wypowiedz wydaje mi sie jak najbardziej logiczna.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia