eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś zna dobry (tani) sposób złamania regulaminu Eurokonta › Re: Czy ktoś zna dobry (tani) sposób złamania regulaminu Eurokonta
    From: "Krab" <_...@h...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś zna dobry (tani) sposób złamania regulaminu Eurokonta
    Date: Wed, 14 May 2003 18:28:39 +0200

    Użytkownik "Dart" <w...@p...onet.pl_usun_to> napisał w wiadomości
    news:b9tla6$505
    > Czy ktos próbował rozwiązac umowę Eurokonta poprzez złamanie jego
    regulaminu
    > ?
    > Jak to zrobić najmniejszym kosztem (prowizje, odsetki etc) ?

    w zadnym wypadku dobrowolnie nie boerze sie na siebie odpowiedzialnosci -
    nawet w tak durnej sprawie jak zamkniecie zerowego konta (he he - nigdy nie
    wiadomo, kiedy przestanie byc zerowe - np z powodu wprowadzenia oplaty za
    konto)
    imho - sugeruje zlozyc pismo z kopia potwierdzajaca jego przyjecie - ze
    zadasz zamkniecia konta - wrecz sugeruje uzycie zwrotu - "wypowiadam
    warunki" - nawet gdyby ten zwrot byl w kontekscie bez sensu i - mozesz
    wowczas spac spokojnie - zapominajac ze konto miales
    majac taki potwierdzony przez bank dokument - zawsze wygrasz przed sadem w
    razie najmniejszych klopotow (gdyby to bylo konieczne).

    ja wlasnie ostrze sobie zeby na maly proces z invest banczkiem, w ktorym
    mialem pokazna kwote 10 groszy na rachunku wolnym od oplat - i nagle po
    wielu miesiacach od zmiany regulaminu - powiadomiono mnie, ze stan mojego
    konta wynosi - 20pare zlotych :-)) oczywiscie gnoje wpisaly mnie bez
    uprzedzenia na czarna liste w biku czy gzies tam - ale sadze ze zapowiada
    sie mila i długa zabawa przed sadami - jednak jesli wolisz uniknac takich
    przyjenosci - to radze od razu na pismie bez patrzenia sie na to czy
    panienka ma ochote cie zrozumiec czy nie