  • 1. Data: 2003-05-14 15:55:23
    Temat: MultiBank w Białymstoku
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Będzie się mieścił w "błękitnym wieżowcu", albo "lotniskowcu" czyli
    biurowcu przy ulicy Legionowej w Białymstoku. Tak na moje oko to ruszy
    za około 3 do 4-ech tygodni. Przechodząc widziałem jak panowie robotnicy
    budowlani pracują we wnętrzu i zakładają instalacje. Jest też bankomat i
    terminal. Cieszy mnie to bardzo, bo jako mBankowiec będę miał gdzie
    wypłacić bezprowizyjnie gotówkę w nagłej potrzebie. :)

    K.

  • 2. Data: 2003-05-14 20:39:40
    Temat: Re: MultiBank w Białymstoku
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    Krystek napisał:
    > Tak na moje oko to ruszy
    > za około 3 do 4-ech tygodni. Przechodząc widziałem jak panowie robotnicy
    > budowlani pracują we wnętrzu i zakładają instalacje.

    W Lublinie taki widok był około połowy kwietnia. Jak dotad nie udało mi
    się dowiedzieć kiedy placówka będzie otwarta.

    7/12

  • 3. Data: 2003-05-15 05:53:04
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >W Lublinie taki widok był około połowy kwietnia. Jak dotad nie udało mi
    >się dowiedzieć kiedy placówka będzie otwarta.

    Opisywali w gazecie "Twoje Miasto" (swoja droga ma ten Urban - z Lublina -
    dojscia ;-) ) ze jakis inspektor (budowlany?) nie chce im odebrac budynku z
    powodu jakichs usterek. Termin otwarcia - nie wiadomo kiedy.

    TRS

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-05-15 13:25:02
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    TRS wrote:

> [...]
    > dojscia ;-) ) ze jakis inspektor (budowlany?) nie chce im odebrac budynku z
    > powodu jakichs usterek. Termin otwarcia - nie wiadomo kiedy.

    http://www.multiport.pl/forum/viewMessage.jhtml?foru
    m=1&thread=7226&message=17175
    Ręce trochę opadają..

    7/12

  • 5. Data: 2003-05-17 07:33:54
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl---> napisał w wiadomości
[...]

    Jak to będziesz miał gdzie wpłacić gotówkę?

    Pozdrawiam
    kk

  • 6. Data: 2003-05-18 13:10:01
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ba4ol9$iat$1@news.onet.pl...

    Napisał "wypłacić". :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-05-18 19:32:41
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:ba4ol9$iat$1@news.onet.pl...

    > Napisał "wypłacić". :-)

    Jasne, :D poranna niedyspozycja. Sorry. Za duzo sie naczytalem o wyplacaniu
    i zobaczylem co chcialem.:)
    Krzysiek