  • 1. Data: 2003-05-14 14:47:04
    Temat: KK w mBanku - Jak sie o nia ubiegac?
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Witam!
    Mam pytanie do zorienrtowanych w temacie karty kredytowej
    w mBanku:
    Na stronie:

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/dok.h
    tml

    jest tabelka sugerujaca, ze ubiegajac sie o karte kredytowa
    na podstawie wplywow na rachunek w mBanku nie trzeba
    przedstawiac dokumentow potwierdzających osiągany dochod.
    Natomiast po moim telefonie do mBanku dowiedzialem sie,
    ze mimi iz mam od ponad 1 roku regularne wplywy na rachunek
    w mBanku nie otrzymam karty kredytowej, gdyz mam tylko umowe
    o prace na czas okreslony do czerwca tego roku, a na
    podstawie samych wplywow na rachunek karty mi nie moga wydac.

    Czy pani w obsludze sie myli, czy tez blad jest na stronie?

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 2. Data: 2003-05-14 14:57:18
    Temat: Re: KK w mBanku - Jak sie o nia ubiegac?
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    tan wrote:
> [...]
    > podstawie samych wplywow na rachunek karty mi nie moga wydac.
    >
    > Czy pani w obsludze sie myli, czy tez blad jest na stronie?

    Ja wypełniłem wniosek zaznaczyłem "w oparciu o historię"
    i wczoraj dostałem maila, ze wniosek został zaakceptowany.
    Ale wymagają (nie wiem czemu) rezygnacji ze starej KK

    KJ

  • 3. Data: 2003-05-14 14:58:24
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik tan napisał:

> [...]
    > o prace na czas okreslony do czerwca tego roku, a na
    > podstawie samych wplywow na rachunek karty mi nie moga wydac.

    A skad wiedza, ze pracujesz, gdzie i jaka masz umowe o prace?
    Powiedziales im? Dobrowolnie, czy musiales?

    Bartol

  • 4. Data: 2003-05-14 15:07:10
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Bartol Partol wrote:
    [...]

    > A skad wiedza, ze pracujesz, gdzie i jaka masz umowe o prace?
    > Powiedziales im? Dobrowolnie, czy musiales?

    Pani z ktora rozmawialem zapytala mnie o to.
    W zasadzie powiedzialem dobrowolnie. Moglem
    zawsze powiedziec: "To nie Pani interes";);)

    pozdrawiam - tan

    http://www.tanpriv.z.pl

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 5. Data: 2003-05-14 15:14:53
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik tan napisał:

    > Pani z ktora rozmawialem zapytala mnie o to.
    > W zasadzie powiedzialem dobrowolnie. Moglem
    > zawsze powiedziec: "To nie Pani interes";);)

    Ojej, troche mi sie pomieszalo z watkiem o kredycie odnawialnym w mBanku.

    Nie dziwie sie, ze przy KK o to pytali, w koncu maja do tego pelne prawo.

    Bartol