  • 11. Data: 2002-02-28 05:14:32
    Temat: Re: Czy bank MA PRAWO pytać inny bank o moją osobę??
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Dlatego

    > Ble ble ble - załóż własny bank i dawaj pieniądze każdemu na piekne
    > oczy.

    Nie mowie o pieknych oczach, ale sa inne sposoby by bank sie zabezpieczyl, a
    co to bank to nieudolna organizacja zatrudniajaca tylko bylych SB-ekow...no
    tak to wyglada:( Zero inicjatyw, najlepiej po najnizszej lini oporu.

    > Widać, że w czasach PRL mózg Ci sprano na amen.

    Ale za to Ty jestes do przodu prawda? Lubisz jak Ci zakladaja teczuszki i
    gromadza o Tobie info, wszak slawny sie stajesz...uwazaj tylko, by to czasem
    Ci nie przeszkodzilo....a wowczas inaczej zaspoiewasz.
    Jestem zdecydowanym przeciwnikiem wymoiany inforamcji na moj temat przez
    jakiekolwiek instytucje! Za chwile dojdziemy do tego by w sklepie cos kupic
    sprawdza nas.....
    To doprowadzi do paranoii... teczki bylych wywiadow panstw totalitarnych juz
    brzmia groteskowo w obliczu baz danych operatorow telefoni kom. bankow
    ect...
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-02-28 05:16:50
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    > "chip" <p...@i...pl> wrote in message

    Dlatego

    > Zadne ble, ble. Bank to nie Matka Teresa z Kalkuty, i ma prawo sprawdzic
    > potencjalnego kredytobiorce na wszystkie mozliwe sposoby. A ze czesto
    > korzysta z uslug wywiadowni, ktore swoje informacje zbieraja w
    najrozniejszy
    > sposob ? A gdybys Ty mial hurtownie i przyszedl gosciu co by chcial kupic
    na
    > kreche to rozumiem, ze towar dalbys mu w ciemno, jeszcze machajac lapka
    na
    > pozeganie ... az sie klania bajeczka o kalim ...

    A kto tu mowi o organizacji MT z Kalkuty? Aniraz nie wspomnialem o tym.
    Czyli rozumiem, ze kazde dzialanie banku (normalne) uwazacie za uklon w
    wasza strone..tak was nauczyli..acha, za chwile to sami bedziecie latac z
    zaswiadczeniami...
    A zabezpieczenia pod kredyt, ubezpieczenia, hipoteka ect. jest miljony
    sposobow, ale banki wola bazy wymienic....
    ech..ludziska, czego Was nauczono....

  • 13. Data: 2002-02-28 08:26:40
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > A zabezpieczenia pod kredyt, ubezpieczenia, hipoteka ect. jest miljony
    > sposobow, ale banki wola bazy wymienic....

    Puknij sie w czaszke, jak ja mialbym bank to wlasnie w taki sam sposob
    chronilbym sie przed obszczymurkami

  • 14. Data: 2002-02-28 08:50:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    chip <p...@i...pl> wrote:

> [...]
    > co to bank to nieudolna organizacja zatrudniajaca tylko bylych SB-ekow...no
    > tak to wyglada:( Zero inicjatyw, najlepiej po najnizszej lini oporu.

    To jest naprawdę sprawa banku. Skoro jesteś taki mądry, to załóż własny
    bank i pokonaj ich swoimi innowacyjnymi metodami.

    > Ale za to Ty jestes do przodu prawda? Lubisz jak Ci zakladaja teczuszki i
    > gromadza o Tobie info, wszak slawny sie stajesz...uwazaj tylko, by to czasem
    > Ci nie przeszkodzilo....a wowczas inaczej zaspoiewasz.

    Tak jak napisałem - widać, że fobie z minionych czasów ciągle w Twoim
    umyśœle żyja i maja się dobrze.

    > Jestem zdecydowanym przeciwnikiem wymoiany inforamcji na moj temat przez
    > jakiekolwiek instytucje! Za chwile dojdziemy do tego by w sklepie cos kupic
    > sprawdza nas.....

    Nie musisz przecież korzystać z banków.

    > To doprowadzi do paranoii... teczki bylych wywiadow panstw totalitarnych juz
    > brzmia groteskowo w obliczu baz danych operatorow telefoni kom. bankow
    > ect...

    Takie paranoiczne strachy da się wyleczyć.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313