  • 1. Data: 2002-02-26 18:42:15
    Temat: [Inteligo] Kurier...
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    ... mój kolega zrezygnował z założenia konta, ale sprawa była już daleko
    posunięta i powiedział to dopiero kureierowi, gdy ten go odwiedzał w celu
    podpisania umowy. Czy to będzie go coś kosztowało?

    MM

  • 2. Data: 2002-02-26 21:24:39
    Temat: Re: [Inteligo] Kurier...
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... mój kolega zrezygnował z założenia konta, ale sprawa była już daleko
    > posunięta i powiedział to dopiero kureierowi, gdy ten go odwiedzał w celu
    > podpisania umowy. Czy to będzie go coś kosztowało?

    UOP już terenówkami jedzie po Twojego kolegę.... ;-))

    pozdrav
    siepacz

  • 3. Data: 2002-02-26 21:31:18
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > UOP już terenówkami jedzie po Twojego kolegę.... ;-))

    Nie no, nie przesadzaj. Rozprawa sadowa o wykorzystanie banku i kuriera to
    nie UOP =)))

  • 4. Data: 2002-02-26 21:47:16
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Nie no, nie przesadzaj. Rozprawa sadowa o wykorzystanie banku i kuriera to
    > nie UOP =)))

    no ale może doszło jeszcze do wykorzystania seksualnego kuriera bądź co
    gorsza samego banku, wtedy jeszcze episkopat i sąd biskupi może się wmieszać
    (klątwy, ekskomunika etc... :-))

  • 5. Data: 2002-02-26 21:50:22
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > no ale może doszło jeszcze do wykorzystania seksualnego kuriera bądź co
    > gorsza samego banku, wtedy jeszcze episkopat i sąd biskupi może się
    wmieszać
    > (klątwy, ekskomunika etc... :-))

    Jeszcze zaplaci za egzorcystow =))

  • 6. Data: 2002-02-26 22:28:53
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > i mydełko (współwięźniowie :)))))

    Od tej strony to Cie jeszcze nie znalem =P

  • 7. Data: 2002-02-26 22:30:24
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@n...org> wrote in message

    > Nie no, nie przesadzaj. Rozprawa sadowa o wykorzystanie banku i kuriera to
    > nie UOP =)))

    Ech... Rozprawa sądowa nie jest najgorsza... Najgorsze jest to, że o
    dziesiątej gaszą nam światło i odcinają dostęp do netu... Ale pocieszam się,
    że to jeszcze tylko dwa lata i trzy miesiące... :)))

    ps... tak prawdę mówiąc... to czasami jednak żałuję (zwłaszcza podczas
    spacerów na tym ciasnym podwórku) że nie odebrałem tej przesyłki... Ostatnią
    nadzieją jest jeszcze rodzinka, przynosząca czasami cebulę (na szkorbut) i
    mydełko (współwięźniowie :)))))