  • 1. Data: 2002-02-26 16:45:14
    Temat: Plus i Inteligo at last :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wczoraj Konto Inteligo, prowadzone przez Bankgesellschaft Berlin (Polska)
    S.A. uruchomiło usługi mobilnej bankowości.
    Inteligo Financial Services wspólnie z Polkomtel SA - operatorem telefonii
    komórkowej Plus GSM wprowadziło aplikację mobilnej bankowości, w oparciu o
    technologię SIM Toolkit. Nad projektem pracowało ponad 100 osób z ośmiu
    firm.
    Dostęp do usług bankowych Inteligo z telefonów Plus GSM jest możliwy dzięki
    kartom Plus Mega Inteligo. Z usług będą mogli skorzystać posiadacze kont
    Inteligo oraz użytkownicy sieci Plus GSM, którzy wymienią swoją
    dotychczasową kartę SIM na Plus Mega z aplikacją konta Inteligo i aktywują
    nowy serwis "Płacę SMS-em". Wymiana karty kosztuje 1 zł.
    Klienci Inteligo za pomocą telefonów Plus GSM będą mogli m.in. wykonywać
    SMSMoney - przelewy na konto Inteligo bez konieczności wpisywania numeru
    konta, sprawdzać saldo oraz historie rachunku, lokalizację 2 najbliższych
    bankomatów, wykonywać płatności oraz QuickMoney, czyli natychmiastowe
    przelewy pomiędzy kontami Inteligo.
    Kontakt z telefonu Plus GSM z Inteligo odbywa się przez SMS, które są
    szyfrowane i uwierzytelniane elektronicznie. Korzystanie z konta jest
    zabezpieczone dwoma PIN-ami do karty SIM i do aplikacji Konta Inteligo.
    Obecnie trwa promocja "Płacę SMS-em" i "SIM Inteligo".
    Przelew, z telefonu komórkowego Plus GSM, w ramach Konta Inteligo kosztuje
    0,49 zł, a poza Inteligo 0,95 zł. Opłata za wysłanie SMS związanego z
    transakcją wynosi 0,50 zł.
    Współpraca Inteligo z Polkomtelem zakłada m.in. możliwość założenia Konta
    Inteligo w placówkach autoryzowanych agentów Plus GSM.
    Przedstawiciele Polkomtela, podczas dzisiejszej konferencji prasowej
    zapowiedzieli, że zaawansowane usługi mobilnej bankowości będą wdrażane
    również z innymi bankami. Natomiast Tomasz Kaźmierowski, członek zarządu
    Inteligo Financial Services powiedział, że tak zawansowane usługi Inteligo w
    najbliższym czasie nie będą dostępne u pozostałych operatorów telefonii
    komórkowej. (AN)

    za WP

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-26 21:09:52
    Temat: Re: Plus i Inteligo at last :)
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > najbliższym czasie nie będą dostępne u pozostałych operatorów telefonii

    co ostatecznie przekonalo mnie, ze zamkniecie konta bylo dobrym rozwiazaniem

    p.

  • 3. Data: 2002-02-27 20:04:17
    Od: "Montezuma" <m...@h...com>

    To wydaje sie byc fajna usluga w obliczu totalnej kleski bankowosci przez WAP.
    Ciekawe czy dobrze sie sprzedadza i czy wejda w to inni operatorzy oraz banki.
    Co myslicie ?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-02-27 20:36:50
    Od: "Montezuma" <m...@h...com>

> [...]
    >
    >p.
    >
    >No tak, inni operatorzy so 6-7 miesiecy za plusem, ale za to banki moga
    wspolpracowac z plusem w ramach stk i w ten spoosb mozesz miec w jednym

    elefonie kilka aplikacji z roznych bankow - "mobilny internet" - inna sprawa

    ze pewnie maja malo pojemne karty SIM i ledwie co sie tam jeszcze upchac

  • 5. Data: 2002-02-27 20:38:59
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > co ostatecznie przekonalo mnie, ze zamkniecie konta bylo dobrym rozwiazaniem

    Zabawny powód. :))

    A widziałeś kiedyś SIM Application Toolkit w telefonach Idei/Ery?

    Wojtek Nawara

  • 6. Data: 2002-02-27 20:56:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    WAP.
    > Ciekawe czy dobrze sie sprzedadza i czy wejda w to inni operatorzy oraz

    Jak dla mnie bomba byloby...
    akurat nie chce sie przesiadac sie z Ideii, wiec...

  • 7. Data: 2002-02-27 21:46:03
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A widziałeś kiedyś SIM Application Toolkit w telefonach Idei/Ery?

    Tak

    Pzdr,

    M.

  • 8. Data: 2002-02-27 22:03:53
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "bulba" <b...@t...onet.pl> writes:

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    >
    > co ostatecznie przekonalo mnie, ze zamkniecie konta bylo dobrym rozwiazaniem

    Chyba konta w innej sieci komórkowej?

    Przecież dostępność aplikacji STK to głównie sprawa operatora. Jak
    na razie w Polsce świadczy te usługi Plus.

    --
    ( Marcin Kasperski | If information is written down two ways, one of the )
    ( http://www.mk.w.pl | versions will soon be out of date. (XP practices) )

  • 9. Data: 2002-02-28 09:42:44
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> wrote in message
    > Przecież dostępność aplikacji STK to głównie sprawa operatora. Jak
    > na razie w Polsce świadczy te usługi Plus.

    a ja myslalem ze idea tez

    p.