  • 1. Data: 2002-02-26 17:38:09
    Temat: Kompletna zielen.....
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Hey... jestem kompletnie zielony w sprawach Elixirow.
    Na jakiej zasadzie się to odbywa? Którędy? Jak? Kiedy? Gdzie? Po co?
    Napiszcie wszystko co wiecie.

    Aha.... mnie nie interesuje to, że robiąc przelew jutro będę miał pieniądze
    na koncie.... mnie ciekawi to w jaki sposób te pieniądze na to konto bank
    przelewa.

    Pozdrawiam,
    MM

  • 2. Data: 2002-02-26 17:44:05
    Temat: Re: Kompletna zielen.....
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Aha.... mnie nie interesuje to, że robiąc przelew jutro będę miał
    pieniądze
    > na koncie.... mnie ciekawi to w jaki sposób te pieniądze na to konto bank
    > przelewa.

    I ignorant ;)
    Wystarczy wpisac w byle wyszukiwarce...

    A wracajac: