  • 1. Data: 2006-08-31 09:14:52
    Temat: Coś jak ING OKO w innych bankach?
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    Doradźcie konto lokacyjne, podobne do ING OKO, spełniające poniższe warunki.

    Bezpłatne prowadzenie, bez wymogu posiadania płatnego RORu, jak to jest w
    Raiffeisen Banku.
    Jeden darmowy przelew w miesiącu, a nie 4 zł już od pierwszego przelewu, jak
    to jest w Polbanku.
    Dostęp do konta przez internet.

    Warunki pożądane, aczkolwiek niekonieczne.
    Możliwość zdefiniowania przelewu do innego banku z datą przyszłą, bez
    ograniczeń Lukas Banku i mBanku, gdzie mogę dokonać tylko przelewy na ich ROR
    i to tylko ręcznie, w danym dniu.

    Oddziały, kasa &#8211; mogłyby być, ale może ich też nie być.

    Wszystkie postawione wymagania spełnia ING OKO. Czy znajdę konkurencyjna
    ofertę?
    Od niedawna BZ WBK ma taką ofertę, ale raczej niskie oprocentowanie dla
    niskich lokat (mniej, niż 50 tys. zł)

    Który bank jeszcze polecicie?

    P.S.
    Volkswagen Bank Direct znam. Plus Konto spełnia rolę mojego RORu.

  • 2. Data: 2006-08-31 09:20:51
    Temat: Re: Coś jak ING OKO w innych bankach?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Który bank jeszcze polecicie?

    wymieniles wszystkie, ktore oferuja tego rodzaju usluge...
    korzystam z OKO w ING, konta w Lukacie (kapitalizacja odsetek co 3
    m-ce!) oraz konta w BZ WBK (fakt, relatywnie niskie oprocentowanie)

    p.s.
    szkoda ci 4zl na przelew kilkudziesieciu tys. zlotych ?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-08-31 09:34:14
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > wymieniles wszystkie, ktore oferuja tego rodzaju usluge...

    Korzystam z 2 x ING OKO, ale akurat robię powakacyjny przegląd banków, kart i
    rodzinnych finansów, stąd to pytanie.

    > p.s.
    > szkoda ci 4zl na przelew kilkudziesieciu tys. zlotych ?

    Jeżeli masz na myśli Polbank, to szkoda mi nie 4 zł, ale tych kilkudziesięciu
    tysięcy, które lokowałbym w banku nie posiadającym żadnych zabezpieczeń w
    dostępie przez internet.

    Oponowanie, że w Polbanku jest przecież login i jedno stałe hasło proszę sobie
    darować. Czterech złotych bym im nie powierzył.

  • 4. Data: 2006-08-31 09:47:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > wymieniles wszystkie, ktore oferuja tego rodzaju usluge...

    A eMax+ ?

  • 5. Data: 2006-08-31 10:04:29
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A eMax+ ?

    O mBanku pisałem razem z Lukasem.

  • 6. Data: 2006-08-31 20:21:26
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    >
    > Który bank jeszcze polecicie?
    >

    > P.S.
    > Volkswagen Bank Direct znam. Plus Konto spełnia rolę mojego RORu.

    Witam,
    Polecam Plus Konto w VW Banku. Dowolna ilość bezpłatnych przelewów w m-cu na
    rachunki w VW i innych bankach, podgląd przez net (token 36 zł rocznie, gdy ma
    się w VW tylko to konto, a gdy ROR za 5 zł m-c to token jest gratis). Aktualne
    oprocentowanie to 3,45%. Polecam.

    Paweł

  • 7. Data: 2006-09-02 06:47:38
    Od: "Orzelek" <o...@o...pl>

    Użytkownik "FW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możliwość zdefiniowania przelewu do innego banku z datą przyszłą, bez
    > ograniczeń Lukas Banku i mBanku, gdzie mogę dokonać tylko przelewy na ich
    > ROR
    > i to tylko ręcznie, w danym dniu.

    W mBanku nie mozna wykonywac przelewow z data przyszla na konto w innym
    banku? Na swojej stronie pisza inaczej...

    --
    pozdrawiam
    Pawel Orliński

  • 8. Data: 2006-09-02 07:23:09
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    >
    > W mBanku nie mozna wykonywac przelewow z data przyszla na konto w innym
    > banku? Na swojej stronie pisza inaczej...

    Z rachunku eMax Plus nie można wykonywać przelewów z datą przyszłą nie tylko na
    rachunki w innych bankach, ale również na konto w mBanku.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2006-09-02 10:41:25
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    FW napisał(a):
    > Doradźcie konto lokacyjne, podobne do ING OKO, spełniające poniższe warunki.

    Konto oszczędnościowe w Kredyt Banku w PLNach jak również w USD, EUR, GBP.

    Przemek

  • 10. Data: 2006-09-02 11:06:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "FW"

    > Korzystam z 2 x ING OKO, ale akurat robię powakacyjny przegląd
    > banków,
    > kart i rodzinnych finansów, stąd to pytanie.

    Jest jeszcze jedno takie konto - Nordea Progress
    http://nordea.pl/pl/article/8560.html

    teoretycznie pisza ze moze dzialac z dostepem przez internet, ale ja
    juz tam mialem ROR wiec nie wiem czy dziala samodzielnie.
    ROR nie jest taki drogi jak w RB. Z RB ucieklem 31 marca a OKO i
    Nordea maja porownywalen warunki - dla mnie Nordea ma nawet ostatnio
    lepsze, bo mam 5 ich produktow bankowych a wiec jestem zlotym
    klientem, co daje mi 3,8%

    > Oponowanie, że w Polbanku jest przecież login i jedno stałe hasło
    > proszę sobie
    > darować. Czterech złotych bym im nie powierzył.

    100% racji - ze 2 tygodnie temu bylem u nich i konta nie otworszylem,
    po tym jak się przyznali do zabezpieczen internetowych gorszych niz w
    citi
    *** blad ***