  • 1. Data: 2006-08-30 19:53:36
    Temat: wspolbiorca kredytu hipotecznego
    Od: " cerrera" <c...@g...pl>

    Mam zamiar kupic mieszkanie jednak na moja matke (chce by zostawla wlascicielem).
    Czy moge wziasc kredyt sama czy tez bank bedzie wymagac w osobie mojej matki
    wspolbiorcy?
    wplata wlasna jest ok 30% (prawie 1/3 wartosci nieruchomosci)
    Biore pod uwage trzy:
    PKO BP, GEMoney i Millennium.

    pozdrawiam
    cerrera

  • 2. Data: 2006-09-02 12:32:55
    Temat: Re: wspolbiorca kredytu hipotecznego
    Od: "Roobsoonx" <r...@w...pl>

    millennium po roku zabije cię odsetkami...

    Roobsoonx