    From: "FW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Coś jak ING OKO w innych bankach?
    Date: Thu, 31 Aug 2006 09:14:52 +0000 (UTC)

    Doradźcie konto lokacyjne, podobne do ING OKO, spełniające poniższe warunki.

    Bezpłatne prowadzenie, bez wymogu posiadania płatnego RORu, jak to jest w
    Raiffeisen Banku.
    Jeden darmowy przelew w miesiącu, a nie 4 zł już od pierwszego przelewu, jak
    to jest w Polbanku.
    Dostęp do konta przez internet.

    Warunki pożądane, aczkolwiek niekonieczne.
    Możliwość zdefiniowania przelewu do innego banku z datą przyszłą, bez
    ograniczeń Lukas Banku i mBanku, gdzie mogę dokonać tylko przelewy na ich ROR
    i to tylko ręcznie, w danym dniu.

    Oddziały, kasa &#8211; mogłyby być, ale może ich też nie być.

    Wszystkie postawione wymagania spełnia ING OKO. Czy znajdę konkurencyjna
    ofertę?
    Od niedawna BZ WBK ma taką ofertę, ale raczej niskie oprocentowanie dla
    niskich lokat (mniej, niż 50 tys. zł)

    Który bank jeszcze polecicie?

    P.S.
    Volkswagen Bank Direct znam. Plus Konto spełnia rolę mojego RORu.