  • 1. Data: 2006-08-30 22:12:18
    Temat: Przenoszenie KK do Rajfiego - mi kazali zaznaczyc, ze chce przejecia zadluzenia
    Od: "Misia" <m...@p...onet.pl>

    Sluchajcie, nie wiem, jakie sa wasze doswiadczenia, ale ja bylam dzisiaj
    w Rajfim i kazali mi koniecznie zaznaczyc, ze chce, zeby Rajfi splaci
    zadluzenie
    z karty kredytowej, ktora do nich przenosze.

    I teraz nie wiem:
    Czy to znaczy, ze moge juz zapomniec o posiadaniu 2 kart jednoczesnie?
    Czy moze znaczy to tylko tyle, ze Rajfi splaci, obciazajac moja nowa karte
    kwota,
    jaka przelal na stara, ale dalszymi losami starej nie bedzie sie juz
    interesowal?

    Nie chce, zeby okazalo sie, ze jak nie zamkne starej, to sie wkurza i
    odbiora mi nowa.
    Ale mocno sie zdziwilam, bo wszyscy piszecie, ze nie wymagaja zamykania
    starej.

    To czego sie moge teraz spodziewac po tym jak musialam podac rachunek splat
    do starej karty?

  • 2. Data: 2006-08-30 23:12:16
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Misia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > nowa karte kwota,
    > jaka przelal na stara, ale dalszymi losami starej nie bedzie sie

    Nie.

    > Nie chce, zeby okazalo sie, ze jak nie zamkne starej, to sie
    > wkurza i odbiora mi nowa.
    > Ale mocno sie zdziwilam, bo wszyscy piszecie, ze nie wymagaja
    > zamykania starej.

    Znaczenie slowa "przeniesienie" chyba jest powszechnie znane. To
    ze nie wymagaja to ich dobra wola oraz przede wszystkim chęć
    zdobycia wiekszej ilosci klientow. Jak sie zaczna masowe pytania
    na infoliniach i u doradcow w oddzialach, to kto wie, moze zaczna
    wymagac.

    > To czego sie moge teraz spodziewac po tym jak musialam podac
    > rachunek splat do starej karty?

    Niczego. Balance transfer i tak samodzielnie musisz zlecic
    telefonicznie jesli chcesz aby byl traktowany jak operacja
    bezgotowkowa. Numer podalas tylko po to, aby ewentualnie nie
    musiec go dyktowac w trakcie rozmowy. Jest pole we wniosku, wiec
    dla swietego spokoju doradca zasugerowal jego wypelnienie.

    marekz