  • 1. Data: 2006-08-31 09:21:31
    Temat: PayPal, czyli: Czyzby wreszcie nadeszla ta chwila ?
    Od: "CANON G3" <k...@a...net.pl>

    Amendment to the User Agreement

    Notice Date: August 10, 2006
    Effective Date: September 14, 2006
    Beginning September 14, 2006, registered PayPal users in the Czech Republic,
    Hungary, Poland and Thailand will be able to receive funds into their PayPal
    accounts as well as withdraw them to a local bank account.

    trudno mi w to uwierzyc, ale cuda sie zdarzaja ! Plakac mi sie chce ze
    szczescia :)

  • 2. Data: 2006-08-31 10:00:13
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "CANON G3" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > their PayPal accounts as well as withdraw them to a local bank account.
    >
    > trudno mi w to uwierzyc, ale cuda sie zdarzaja ! Plakac mi sie chce ze

    Sprawa nie jest nowa, ale nawet jakby to i tak bardzo łatwo cie
    uszczęśliwić.
    Dziwi mnie, że tak renemowana firma jak ebay przyszła wreszcie nauczyć nas
    co to internet i jak sie kupuje na aukcjach internetowych. Przecież jest
    tyle innych bardziej rozwiniętych pańśtw w afryce i azji. Jeszcze bardziej
    dziwi założenie że mamy coś takiego jak karty kedytowe i stać nas na
    kupowanie czegokolwiek za granicą, pewnie stąd paypal u nas. Ale już
    przypuszczenie, że mamy cokolwiek takiego co chciałby kupić np amerykanin
    uważam za śmieszne (podejrzewam że jedyne co chcą u nas kupować to pamiątki
    po komuniżmie, np znaczki z leninem). Wprowadzenie tej wspaniałej opcji
    odbioru płaności uważam za przedwczesne. Trzeba było poczekać jeszcze 10 lat
    żeby nasz kapitalizm okrzepł a ludzie nauczyli się używać nowoczesnej
    technologi zwanej bodajrze Internetem.
    Arek

  • 3. Data: 2006-08-31 11:00:17
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ed6bvc$1s1$1@news.dialog.net.pl,
    niejaki(a): turczy napisał(a):

> [...]
    > uważam za śmieszne (podejrzewam że jedyne co chcą u nas kupować to
    > pamiątki po komuniżmie, np znaczki z leninem). Wprowadzenie tej

    czytam, czytam - sarkazm?

    > wspaniałej opcji odbioru płaności uważam za przedwczesne. Trzeba było
    > poczekać jeszcze 10 lat żeby nasz kapitalizm okrzepł a ludzie nauczyli
    > się używać nowoczesnej technologi zwanej bodajrze Internetem.

    dalej czytam i juz nie wiem...

    zakladajac, ze powyzsze sarkazmem w 100% nie jest - mylisz sie, sa tacy
    ktorzy bardzo sie uciesza, z mozliwosci przyjmowania wplat, zeby daleko nie
    szukac kolekcjonerzy gier komputerowych i konsolowych, oraz sprzetu z tym
    zwiazanego.

    --
    cienislaw

  • 4. Data: 2006-08-31 12:24:58
    Od: m...@g...com

    cienislaw wrote:
    [...]
> [...]
    > ktorzy bardzo sie uciesza, z mozliwosci przyjmowania wplat, zeby daleko
    > nie szukac kolekcjonerzy gier komputerowych i konsolowych, oraz sprzetu z

    Oraz np. programiści robiący coś dla ludzi zza oceanu. Niestety są ludzie
    którzy są Paypal-only, i wolą banknoty przesłać w zwykłym liście niż wysłać
    kasę np. przez Moneybookers lub nie daj Boże przez Allpay.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-09-01 01:12:11
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    turczy wrote:
> [...]
    > było poczekać jeszcze 10 lat żeby nasz kapitalizm okrzepł a ludzie
    > nauczyli się używać nowoczesnej technologi zwanej bodajrze Internetem.

    Otóż w tej "wysoce rozwiniętej" afryce i azji jak ktoś poda fałszywy
    numer karty kredytowej to zostanie powieszony za jaja na nastepny dzień.
    A w tej Polsce, Paypal może się z takim chłopięciem i wysokimi sądami
    bujać przez kilka lat.
    I tak się dziwię, że się zdecydowali.

  • 6. Data: 2006-09-04 23:03:32
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > żeby nasz kapitalizm okrzepł a ludzie nauczyli się używać nowoczesnej

    A NIE ZAUWAZYLES, ZE DLA TAKICH ZAWODóW JAK TLUMACZ, GRAFIK I INFORMATYK TO
    WSPANIALA FRAJDA MOC DOSTAC PIENIADZE PO 2-3 DNIACH A NIE 2-3 TYGODNIACH???
    MYSLISZ ZE PAYPAL TO TYLKO EBAY????
    PRZECIEZ INTERNET TO NIE TYLKO ZAKUPY I GRY SIECIOWE, TO RóWNIEż MIEJSCE PRACY
    DLA TYSIECY LUDZI....

    POZDRAWIAM,

    MARIUSZ - TłUMACZ

  • 7. Data: 2006-09-05 16:28:52
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Mariusz napisał(a):

    > PRZECIEZ INTERNET TO NIE TYLKO ZAKUPY I GRY SIECIOWE, TO RóWNIEż MIEJSCE PRACY
    > DLA TYSIECY LUDZI....

    Spotkałem się także z przyjmowaniem skromnych datków przez prowadzących
    przydatne strony internetowe, np. koleś z USA, fotograf, fan Nikona:

    http://www.kenrockwell.com/contact.htm

    Paypal ma ciekawą zaletę w stosunku do np. SMSów - że nie trzeba przy
    darowiźnie odpalać 22% VAT.

    Pzdr: Witek