  • 1. Data: 2006-08-30 18:58:06
    Temat: Fundusze inwestycyjne - na czym to polega?
    Od: "Witold Pawlak" <w...@d...pl>

    Witam!
    Niektore banki (jak np. mBank) oferuja zakup jednostek funduszy
    inwestycyjnych. No wlasnie, czy wystarczy, ze raz zakupie jednostki
    uczestnictwa (trafiajac np. szczesliwie w dol) i dalej juz tylko obserwuje
    zmiany kursow, czy jestem zmuszony dokonywac comiesiecznych zakupow
    jednostek (nawet w przypadku gory, czyli w najmniej korzystnym momencie) w
    ilosci co najmniej takiej jak wskazana przez fundusz minimalna wplata?
    Dopiero zaczynam sie tym interesowac i nie wiem wlasnie jak to jest. Jesli
    znacie jakies strony, z ktorych rzetelnie moglbym sie dowiedziec informacji
    o funduszach, jak inwestowac, itd., prosze podeslijcie. Dzieki.

  • 2. Data: 2006-08-30 19:02:07
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne - na czym to polega?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Witold Pawlak napisał(a):
> [...]
    > uczestnictwa (trafiajac np. szczesliwie w dol) i dalej juz tylko obserwuje
    > zmiany kursow, czy jestem zmuszony dokonywac comiesiecznych zakupow

    nie jestes do niczego zmuszony, kupujesz i sprzedajesz wtedy kiedy chcesz

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-08-31 07:14:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>