    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Date: Fri, 25 Jan 2008 19:32:09 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 19:52:37 +0100, ygreko napisał(a):

    > Żebyś wiedział, że taką też odpowiedź uzyskałem na infolinii. Wiesz,
    > może zacznę dokładnie notować kiedy i jaki komunikat uzyskałem, ale tu
    > opiszę krótko:(...)

    To na pewno nie będzie odpowiedź na Twoje problemy, ale częściowo może
    pomoże ;)

    Z adresem nowego Citka problem zasadniczo jest taki jak poniżej:

    terror@cartel:~$ host www.online.citibank.pl
    www.online.citibank.pl has address 192.193.165.253
    ;; connection timed out; no servers could be reached
    ;; connection timed out; no servers could be reached

    Nie wiem co oni tam wymyślili, bo

    terror@cartel:~$ host citibank.pl
    citibank.pl has address 192.193.217.120
    citibank.pl has address 192.193.226.190

    ale już każda subdomena jest pojechana a tego to już w ogóle nie rozumiem?

    terror@cartel:~$ host www.citibank.pl
    www.citibank.pl is an alias for www.citibank.com.
    www.citibank.com has address 192.193.217.120
    ;; connection timed out; no servers could be reached

    Jak napisałem pytanie do abuse@ to mi odbiło unknow i dałem sobie spokój.

    Rozwiązałem to w taki sposób:

    terror@cartel:~$ cat /etc/hosts
    127.0.0.1 localhost
    127.0.1.1 cartel
    192.193.165.253 www.online.citibank.pl

    i powiem Ci, że od tej pory jest znacząco lepiej i strona ładuje się
    dosyć szybko praktycznie o każdej porze dnia. Być może te zrywanie u
    Ciebie ma podłoże właśnie w tych nieudanych próbach rozwiązywania nazw or
    sth.

    PS To co powyżej jest dla systemu Linux i generalnie systemów około
    unixowych, ale w Windows też jest plik hosts, tylko nie pamiętam już
    gdzie a nie chce mi się szukać, bo i tak nie używam ;)

    Xenocide