  • 11. Data: 2008-01-25 19:46:17
    Temat: Re: Citibank znowu nie działa -- totalna żenada
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "koala" fndc1e$i78$...@n...onet.pl

    > BTW mam takiego kumpla który ma pecha do urządzeń technologicznych
    > i co by nie kupił ze sprzętu komputerowego i przyległości choćby najlepsze i
    > sprawdzone
    > to akurat u niego przytrafi się awaria i w dodatku taka o której zaden
    > serwis nie słyszał ;-)

    Ja też takich znam, ale to nie są żadni pechowcy, a użytkownicy!
    Gdyby niczego nie używali -- nigdy by niczego nie popsuli. :)

    Kupi taki jeden z drugim i od razu by używał!!! A odłożyć do
    szafki, na półkę, oddać komuś w prezencie za dwa tygodnie...

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-01-25 19:47:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pete" l...@i...ma.local.domain

    > Hmmm, SOA #1

    SOA, nie SOA -- u mnie często nie rozpoznaje mnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-01-25 20:01:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Miałem tam konto i nie marudziłem, choć korzystałem z tego dostępu rzadko.
    > Niestety kosztowało to miesięcznie 5 złotych za konto plus 2 za kartę. :)
    > Gdyby tak zdjęli tę prowizję i wprowadzili wysokie ;) oprocentowanie...

    Ja juz wole placic to 5 czy 10 zl miesiecznie i miec najlepszy podglad
    online (dla mnie osobiscie jest to jedna z wazniejszych funkcjonalnosci
    banku), bogata oferte (wszystko w jednym), do tego oddzialy, gdzie w
    przypadku jakiejs wpadki lub nietypowej sytuacji mozna wiele zalatwic.

    Od takiej kwoty oplat miesiecznych zdecydowanie nie zbiednieje (to jest
    jedna kawa/ciastko na miescie), a jakis tam komfort mam.

    Natomiast wielosc kont/KK jest dla mnie bezsensu. Co z tego, ze mam 5 KK
    skoro uzywam 2. Tak samo z kontami. Oczywiscie jesli ktos ma kilkanascie
    milionow (lub wiecej) w gotowce, to moze ja trzymac w roznych bankach.
    Natomiast ja takiego problemu nie mam i pewnie szybko miec nie bede, a
    czy 10k PLN trzyma sie na koncie oszczednosciowym na 4,6 % , 5% czy 5,5
    % nie ma raczej wiekszego znaczenia.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2008-01-25 20:15:24
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > Z adresem nowego Citka problem zasadniczo jest taki jak poniżej:
    >
    > terror@cartel:~$ host www.online.citibank.pl
    > www.online.citibank.pl has address 192.193.165.253
    > ;; connection timed out; no servers could be reached
    > ;; connection timed out; no servers could be reached

    emm... ale to powyzej to raczej oznacza, ze nie bylo
    polaczenia z twoim serwerem DNS, a nie z jakims hostem

    A co masz w /etc/resolv.conf?

    Sierp

  • 15. Data: 2008-01-25 22:02:04
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    > To na pewno nie będzie odpowiedź na Twoje problemy, ale częściowo może
    > pomoże ;)

    :)

    > Z adresem nowego Citka problem zasadniczo jest taki jak poniżej:
    > www.online.citibank.pl has address 192.193.165.253

    ripe.net nie wie jaki to adres, trudno mi określić jaka to część świata.
    Do tej pory przekonany byłem, że strona logowania jest w Polsce, a tylko
    te serwery komunikują się łączami citkowymi z serwerami, które stoją w
    Singapurze.

    > Rozwiązałem to w taki sposób:
    > i powiem Ci, że od tej pory jest znacząco lepiej i strona ładuje się
    > dosyć szybko praktycznie o każdej porze dnia. Być może te zrywanie u
    > Ciebie ma podłoże właśnie w tych nieudanych próbach rozwiązywania nazw
    > or
    > sth.

    Być może, ale trudno stwierdzić co będzie, gdy akurat ten wybrany przeze
    mnie serwer będzie miał problemy a load balancing nie skieruje mnie na
    mniej obciążony...

    Zresztą, czy to moja rzecz zmieniać ustawienia bo jedna z największych
    instytucji tego świata nie potrafi zrobić dobrze strony internetowej...?

  • 16. Data: 2008-01-25 22:04:41
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "koala" <k...@p...fm> wrote in message
    > hehe..no cóż...może po prostu masz pecha....

    Nie mam, bo wszystkie inne działają bez zarzutu (korzystam z bzwbk, mbank,
    pekao24).
    Problemy, jakie pamiętam, dotknęły telepekao24 gdy pekao sa uruchomilo
    swoje pekao24 i chciało, aby ludzie zrezygnowali z poprzedniej usługi
    dostarczanej przez łódzki oddział. I co zrobili? Wyłączyli część serwerów
    i ludzie sami porezygnowali...

  • 17. Data: 2008-01-25 23:27:04
    Od: Sierp <s...@n...net>

    ygreko pisze:
    > ripe.net nie wie jaki to adres, trudno mi określić jaka to część świata.

    http://sierp.net/faq/#dns
    ripe.net to nie jedyna taka organizacja na swiecie...

    Sierp

  • 18. Data: 2008-01-25 23:42:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 18:52, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > (dziś miała przyjść pensja), przy czym ok. 5-6 razy uzyskałem informację:
    > "Przykro nam, ale te informacje nie są w tym momencie dostępne".
    > Teraz wróciłem do domu, korzystam z innego kompa i innego łącza i nie dość
    > że dopiero po 9 minutach strona logowania mi się załadowała (inne strony
    > oczywiście działają normalnie, przy czym niektóre inne taby z adresem
    > strony do logowania wciąż są aktywne, i na jednym widzę teraz 13:59, na
    > drugim 15:01 "Connecting to remote hostwww.online.citibank.pl..."), to po
    > wprowadzeniu loginu i hasła zobaczyłem "Nie można wyświetlić strony".

    Mnie tez kilka razy oplulo kolo 17-ej , zanim wpuscilo (system udawal,
    ze jest nieprawidlowe haslo). Mogliby oprogramowac te komunikaty, bo
    jeszcze jakis pisher to kiedys wykorzysta :(

  • 19. Data: 2008-01-26 06:42:48
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Sierp" <s...@n...net> wrote in message

    > http://sierp.net/faq/#dns
    > ripe.net to nie jedyna taka organizacja na swiecie...

    Fajna stronka.
    Wiem, ze kazda czesc swiata ma swoj wlasny registrar, ale nie pamietam
    tych adresow. Zapewne gdzies w twoim FAQ sa wyszczegolnione, od teraz bede
    wiedzial

    EOT.

  • 20. Data: 2008-01-26 06:44:46
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    >Mnie tez kilka razy oplulo kolo 17-ej , zanim wpuscilo (system udawal,
    >ze jest nieprawidlowe haslo). Mogliby oprogramowac te komunikaty, bo
    >jeszcze jakis pisher to kiedys wykorzysta :(

    Akurat kolo 17 nie probowalem, czyli jak widze serwis po prostu nie dziala
    caly czas.
    Ja ok. 17:30 zobaczylem "Przepraszamy, nie mozemy wyswietlic teraz tych
    informacji."

    Dzieki za wsparcie, bo wedlug czesci grupy ten serwis dziala jak burza i
    nie ma z nim zadnych problemow ;).