  • 71. Data: 2008-01-21 17:46:46
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Mithos" fmvqvm$cs9$...@n...onet.pl

    > Nie no wiesz, niby to jest glupota ale jesli ktos duzo placi karta to
    > taka np. KK mBanku po miesiacu wyglada tragicznie (a duplikat kosztuje).

    Aha... Czyli jednak moja zagadka z połowy sierpnia nie jest nietaktem:

    Bankowość po polsku -- na siedem liter, pierwsza p, ostatnia a, trzecia m.
    (albo inaczej -- ktoś z automatu)

    Odpowiedź:

    pomyłka
    1234567

    > Karta Millenium jest trwala (przynajmniej Goldy), a jak sie zniszczy to
    > nowa jest darmowa.

    Myślałem, że jeśli karta ulegnie normalnemu :) zużyciu, to nowa zawsze jest za
    freeko...

    W Citi były wymieniane karty bankomatowe za darmo. No i raz poprosiłem o wymianę,
    bo karta nie przechodziła w kilku sklepach, ale okazało się, że wymiana nie jest
    wcale taka prosta. Zauważyłem, że zawsze mogę kartę zgubić (nawet na ich oczach)
    za darmo, zastrzec za darmo i poprosić o nową za darmo... No i pomogło. :)

    > O tym, ze np. KK ING po JEDNEJ platnosci juz byla mocno porysowana, a po
    > tygodniu odpadla farba z cyferek/literek nie wspominam.

    Z wypukłej to chyba zawsze odpada. :)
    Nie tyle odpada, co ściera się.

    > KK Millenium nie jest ani dobra, ani zla. Jest normalna, bez
    > fajerwerkow. Ja akuat uzywam i sobie chwale, a z cyrkami w oddzialach
    > juz sie przyzwyczailem, bo mniejsze lub wieksze sa w kazdym banku.

    Ja byłem dwa razy w tym banku. Raz nie doczekałem się obsłużenia, choć wydaje
    mi się, że byłem cierpliwy. Kolejność typu FIFO ;) nie obowiązywała -- pierwszy
    wchodzi, pierwszy jest obsługiwany. A drugim razem było OK, ale do porozumienia
    nie doszliśmy, jako że była potrzebna interwencja kogoś z góry banku, nie zaś
    zwykłego pracownika.

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 72. Data: 2008-01-21 19:01:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Myślałem, że jeśli karta ulegnie normalnemu :) zużyciu, to nowa zawsze jest za
    freeko...

    To zle myslales :)

> [...]
    > za darmo, zastrzec za darmo i poprosić o nową za darmo... No i pomogło. :)

    jw.

    > Z wypukłej to chyba zawsze odpada. :)
    > Nie tyle odpada, co ściera się.

    Z KK Millenium i nowej odslony KK Multi nic nie odpada. Przynajmniej
    poki co (Multi mam juz zrobionych prawie sto platnosci).

    --
    Mithos

  • 73. Data: 2008-01-21 19:36:56
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fn2q8j$j4c$...@n...onet.pl

    > Z KK Millenium i nowej odslony KK Multi nic nie odpada. Przynajmniej
    > poki co (Multi mam juz zrobionych prawie sto platnosci).

    I nie ściera się ani złoto, ani srebro?
    I nosisz w ciasnym etui?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 74. Data: 2008-01-22 18:33:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > I nie ściera się ani złoto, ani srebro?
    > I nosisz w ciasnym etui?

    W portfelu nosze. Maja bardzo ciasno. I nic sie nie sciera. Zreszta na
    tych kartach nie ma srebrnych elementow.

    --
    Mithos

  • 75. Data: 2008-02-15 00:23:36
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fn5ctj$iap$...@n...onet.pl

    > W portfelu nosze. Maja bardzo ciasno. I nic sie nie sciera. Zreszta na
    > tych kartach nie ma srebrnych elementow.

    A czym są pokryte wypukłe napisy? ;)

    Z większości moich pościerało się. Citi, WBK, złodziejska Sygma i Visa PeKaO SA.
    Była jakaś złota PeKaO SA i z tej nic nie starło się. Z Sygmy starło się sreberko,
    zanim karta została użyta.

    --