  • 1. Data: 2008-01-11 18:49:08
    Temat: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj dostalem info, ze Citi odmowilo mi podniesienia limitu na KK :)
    Chyba decydujacy wplyw ma u nich to co jest w BIK, a tam mam
    zdecydowanie wiecej niz pozwala mi zdolnosc (aczkolwiek w zasadzie sa to
    same KK, ktore w wiekszosci sa "martwe").

    Nie pomogla nawet rozmowa z II konsultantem, ktory ma moc zwalniania z
    oplaty rocznej.

    Ogolnie karte mam bezplatna do stycznia 2009 r., aczkolwiek z uwagi na
    powyzsze pewnie pojdzie ona do kasacji (losy konta Citidirect tez staja
    sie zagrozone - ale tu jeszcze pomysle).

    Obroty na karcie nie byly gigantyczne ale mysle ze przez rok wykrecilem
    jakies 10k.

    Coz, pozostaje mi szukanie drugiej podstawowej karty (pierwsza to dla
    przypomnienia KK Multi).

    Szkoda.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-01-11 19:09:06
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > zdecydowanie wiecej niz pozwala mi zdolnosc (aczkolwiek w zasadzie sa
    > to same KK, ktore w wiekszosci sa "martwe").

    To po grzyba je trzymasz?

    MJ

  • 3. Data: 2008-01-11 19:20:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > To po grzyba je trzymasz?

    Wlasnie zamykam. Ale niektorych nie moge, bo musi np. minac 6 miesiecy,
    abym nie musial zwracac jakichs bonusow (np. karta ING).

    Poza tym od zamkniecia do wykreslenia z BIK tez troche czasu mija.

    A karty wyrabialem w celach testowych, po prostu szukalem odpowiednich
    produktow dla siebie.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-01-11 19:24:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > To po grzyba je trzymasz?

    Jesli w swojej naiwnosci wierzysz, ze zamkniecie karty jest rownoznaczne z
    jej usunieciem z BIKu, a chociazby zmiana statusu na rachunek zamkniety to
    mozesz kiedys byc srodze zawiedziony ;).

    MK

  • 5. Data: 2008-01-11 20:14:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Mozesz jeszcze sprobowac ze dwa razy czasowego podniesienia limitu w
    > celu dokonania wiekszych zakupow - ktos wspominal, ze po tym czesto
    > decyduja sie na stale przyznac zwiekszony limit.

    To nic nie da. Co mi po podniesieniu limitu o 30 % skoro ten jaki mam
    jest bardzo nedzy - najgorszy ze wszystkich KK jakie mam.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-01-11 20:33:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 7. Data: 2008-01-11 20:47:05
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > To nic nie da. Co mi po podniesieniu limitu o 30 % skoro ten jaki mam jest
    > bardzo nedzy - najgorszy ze wszystkich KK jakie mam.

    ale to normalka w citi, mi przykladowo w tym samym czasie dali 2x wiecej w
    Lukasie,
    jednak z kazdym rokiem sami podnosili limity i teraz nie ma tragedii i
    uzywam tylko citi kk
    dokladnie visy bo na mastercardzie dali jeszcze mniej i nie podnosza (moze
    dlatego , ze nie uzywam jej)

  • 8. Data: 2008-01-11 20:53:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Sty, 20:14, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > To nic nie da. Co mi po podniesieniu limitu o 30 % skoro ten jaki mam
    > jest bardzo nedzy - najgorszy ze wszystkich KK jakie mam.

    plac nia przelewy za media i rob zakupy za kilkaset zl miesiecznie -
    jak beda przedluzac za darmo i stopniowo zwiekszac limity to wtedy
    zwiekszysz korzystanie. Bedzie w Citi jakas "akcja" to sami
    zaproponuja zwiekszenie.
    Iel lat masz ta karte?

  • 9. Data: 2008-01-11 21:36:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
> [...]
    > uzywam tylko citi kk
    > dokladnie visy bo na mastercardzie dali jeszcze mniej i nie podnosza (moze

    Problem w tym, ze mam ta karte juz rok i sami z siebie nic nie
    podniesli. KK Multi mam z limitem ok 4 x limit Citi. Millenium prawie
    tez tak samo. Nawet zapasowo-awaryjny mBank ma limit prawie 2 x Citi.
    Dlatego tez, osobiscie nie widze sensu posiadania takowej karty,
    zwlaszcza ze takie czekanie podniosa albo i nie mnie nie interesuje.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-01-11 21:53:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > jak beda przedluzac za darmo i stopniowo zwiekszac limity to wtedy
    > zwiekszysz korzystanie. Bedzie w Citi jakas "akcja" to sami

    Przeciez pisalem, ze wydalem ta karta ok. 10k/rocznie (a moze i ponad).
    Tak wiec to jest ok. 1k miesiecznie. Totez spelnilem powyzszy warunek.

    > Iel lat masz ta karte?

    Miesiac temu minal rok.

    Karte Citi uwazam, za bardzo fajna ale jesli mnie nie chce to nie bede
    plakal :) Zarobi ktos inny.

    --
    Mithos