  • 61. Data: 2008-01-19 11:09:10
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "MK" fmsk62$roe$...@i...gazeta.pl

    > Raczej w ogole nie naliczaja. Prosza po prostu zeby przy wyjsciu z oddzialu
    > aktywowac karte w bankomacie. Prawdopodobnie oplate naliczyliby dopiero po 3
    > miesiacach.

    -=-

    "Mithos" fmsduk$135$...@n...onet.pl

    > Ja mialem w tej promocji juz dwie karty Millenium i oplaty po prostu nie
    > pobierano.

    > Na co ?

    Na zwrot 200 złotych.

    -=-

    Ponieważ obaj panowie mają dobre zdanie o Millennium, proponuję, aby panowie
    poręczyli za bank. :) Jeśli istotnie bank nie oszuka mnie -- panowie też
    wyjdą z tego bez szwanku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 62. Data: 2008-01-19 11:38:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> wrote in message

    > Ponieważ obaj panowie mają dobre zdanie o Millennium, proponuję, aby
    > panowie
    > poręczyli za bank. :) Jeśli istotnie bank nie oszuka mnie -- panowie też
    > wyjdą z tego bez szwanku. :)

    ROTFL Napisalem jak to w praktyce wygladalo u mnie. Ani razu nie zostalem
    obciazony. W przypadku karty dodarkowej ktora wyrabialem czas od
    dostarczenia do aktywacji to ok 2 tygodnie. Obciazenia nie bylo.

    MK

  • 63. Data: 2008-01-19 12:39:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Ponieważ obaj panowie mają dobre zdanie o Millennium, proponuję, aby panowie
    > poręczyli za bank. :) Jeśli istotnie bank nie oszuka mnie -- panowie też
    > wyjdą z tego bez szwanku. :)

    Ja mam o Millenium bardzo zle zdanie. Przede wszystkim obsluga jest
    jedna z najgorszych na jakie udalo mi sie trafic. Na cale szczescie
    jesli juz sie uda wszystko zalatwic to pozniej nie ma potrzeby kontaktu
    z oddzialem. Obsluga telefoniczna jest juz na lepszym poziomie.

    Ja zamienialem jedna KK Mille na inna KK Mille. Dopiero trzeci oddzial
    wiedzial, ze taka opcja istnieje. W pierwszym nie slyszala o tym ani
    pani kierownik, ani zaden inny pracownik, w drugim pani polecila
    zastrzec karte i zamowic nowa innego typu (co jest niemozliwe, a
    zamowienie karty tego samego typu po zastrzezeniu to 200 zl), dopiero
    jakis bardziej kumaty czlowiek w TRZECIM oddziale wiedzial, ze jednak
    sie da (bo jego kolezanki juz nie wiedzialy). A i tak nie obylo sie bez
    perturbacji.

    Tak wiec bank, ktory nie zna swojej oferty nie moze byc dobry bankiem.

    Natomiast sama KK jest OK. Trwala, w miare ladna, podglad online w miare
    ok (nie jest to Multi/mBank ale jest lepiej niz gdzie indziej).

    Poza tym maja w ofercie karty trzech typow (VISA, MC, AMEX), ktore mozna
    swobodnie miedzy soba wymieniac. Darmowo.

    --
    Mithos

  • 64. Data: 2008-01-20 00:33:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" fmsr21$99a$...@n...onet.pl

    "MK" fmsneu$l7u$...@i...gazeta.pl

    Po zapoznaniu się z dwiema wypowiedziami zauważyłem, że zasadniczo boli
    mnie ręka, ;) więc na razie z karty Millennium nie będę korzystał. :)

    Trwała karta by się przydała -- do dłubania w zębach. ;)

    Co do zasadniczości bólu ręki -- zaczerpnąłem ów motyw z piosenki Jacka
    Kaczmarskiego. :)

    Za obie wypowiedzi dziękuję, za kartę kredytową banku Millenium -- także. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 65. Data: 2008-01-20 14:17:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:fmu4ub$gk4$1@inews.gazeta.pl...

    > Za obie wypowiedzi dziękuję, za kartę kredytową banku Millenium -- także.
    > :)

    I bardzo dobrze. Beda miec wiecej czasu na obsluge mnie :D.

    MK

  • 66. Data: 2008-01-20 15:47:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Trwała karta by się przydała -- do dłubania w zębach. ;)

    Nie no wiesz, niby to jest glupota ale jesli ktos duzo placi karta to
    taka np. KK mBanku po miesiacu wyglada tragicznie (a duplikat kosztuje).
    Karta Millenium jest trwala (przynajmniej Goldy), a jak sie zniszczy to
    nowa jest darmowa.

    O tym, ze np. KK ING po JEDNEJ platnosci juz byla mocno porysowana, a po
    tygodniu odpadla farba z cyferek/literek nie wspominam.

    > Za obie wypowiedzi dziękuję, za kartę kredytową banku Millenium -- także. :)

    KK Millenium nie jest ani dobra, ani zla. Jest normalna, bez
    fajerwerkow. Ja akuat uzywam i sobie chwale, a z cyrkami w oddzialach
    juz sie przyzwyczailem, bo mniejsze lub wieksze sa w kazdym banku.

    --
    Mithos

  • 67. Data: 2008-01-20 20:16:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 15:47, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > taka np. KK mBanku po miesiacu wyglada tragicznie (a duplikat kosztuje).
    > Karta Millenium jest trwala (przynajmniej Goldy), a jak sie zniszczy to

    Bardzo trwaly jest Silver BPH - niedlugo mi sie konczy, a ani jedna
    cyferka sie nie wytarla do bialego (z boku widac, ze plastik w srodku
    jest bialy)- az dziwne, bo co roku wydaja nowa karte, gdy ktos
    przedluza.

  • 68. Data: 2008-01-20 20:37:41
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...
[...]

    ~~~~~~~~

    A jaki producent? Mialem bzwbk idea i sie szybko wytarla (chyba
    AustriaCard), teraz mam citi (Tag Systems) i wydaje sie w porzadku, mam
    tez Allekarte plaska, ale dopiero co przyszla poczta, wiec nie wiem, ale
    najgorsza z najgorszych to amex produkcji amex polska, ktory nastepnego
    dnia po umieszczeniu w portfelu juz nie mial farby na cyferkach, a podpis
    sie rozmazal...

  • 69. Data: 2008-01-20 21:05:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 20:37, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > cyferka sie nie wytarla do bialego (z boku widac, ze plastik w srodku
    > jest bialy)- az dziwne, bo co roku wydaja nowa karte, gdy ktos

    AustriaCARD.

    Citi tez jest OK - ale cyferki sie scieraja przy noszeniu w etui
    kartowym.

  • 70. Data: 2008-01-20 21:18:31
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 12:16:52 -0800 (PST), krzysztofsf <k...@w...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >cyferka sie nie wytarla do bialego (z boku widac, ze plastik w srodku
    >jest bialy)- az dziwne, bo co roku wydaja nowa karte, gdy ktos

    Tylko pierwsza jest na rok. To znaczy była, bo teraz będzie PEKAO cośtam silver.