  • 1. Data: 2008-01-11 13:37:17
    Temat: Re: jak długo idzie przelew
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Użytkownik "LemonR" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fm7qa6$7kh$1@inews.gazeta.pl...

    > Powinienem zaczšć się martwić?
    > Ile czekać zanim złożę reklamację? Jak długo może iœć taki przelew?
    > z góry dziękuję za porady

    No to rzeczywiście coś długo.

    Ja robiłem przelew do USA w grudniu z MultiBanku 10.12 złożyłem zlecenie
    przelewu u Pani w oddziale ok godz 17tej i po 3 dniach a dokładnie 13.12
    pieniądze były już na koncie w USA. Szybko, bezproblemowo, tylko że drogo bo
    kosztowało mnie to 26zł (od kwoty 670USD). Mogłem również wysłać z mBanku
    ale wolałem nie ryzykować ponieważ nie wiedziałem jak wypełnić formularz
    internetowy (w USA nie stosuje się nr IBAN). Myślę że powinieneś
    zareklamować swój przelew, lub zadzwoń i zapytaj na kiedy była ustawiona
    data waluty.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-11 14:14:39
    Temat: jak długo idzie przelew
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    z Polski do USA
    a konkretnie 3 stycznia (wieczorem) pieniądze wysłane przez serwis w BZWBK,
    a do dzisiaj nie ma ich u odbiorcy.
    Pomyłka w danych do przelewu nie wchodzi w grę.
    Powinienem zacząć się martwić?
    Ile czekać zanim złożę reklamację? Jak długo może iść taki przelew?
    z góry dziękuję za porady

  • 3. Data: 2008-01-11 15:05:37
    Od: robbi <r...@n...com>

    LemonR pisze:
    > z Polski do USA
    > a konkretnie 3 stycznia (wieczorem) pienišdze wysłane przez serwis w BZWBK,
    > a do dzisiaj nie ma ich u odbiorcy.

    Kiedy jeszcze mialem konto w tym pozal sie banku robilem przelewy o
    zasiegu europejski - gl belgia. Przelew szedl okolo tygodnia. Zlecenie
    robione w oddziale.
    Pewnie do USA pojdzie dwa tygodnie.

    --
    pzdr
    robbi

  • 4. Data: 2008-01-12 04:50:35
    Od: "LemonR" <l...@g...pl>

    Użytkownik "robbi" <r...@n...com> napisał w wiadomości
    LemonR pisze:
> [...]

    Kiedy jeszcze mialem konto w tym pozal sie banku robilem przelewy o
    zasiegu europejski - gl belgia. Przelew szedl okolo tygodnia. Zlecenie

    Robiłem wcześńiej w grudniu na to samo konto i szedł 2 dni. A 9 stycznia
    wysyłałem do innego banku w USA i już pieniądze mają więc coś jest nie tak
    dlatego się zaczynam martwić/wkurzać. Ale jeszcze poczekam bo z banku
    odbiorcy dostałem informację że do 10 dni roboczych może iść przelew.
    LemonR