  • 1. Data: 2008-01-11 12:03:07
    Temat: konto walutowe bzwbk
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    dzis podpisalem umowe na konto i karte mastercard:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/38831

    pytania:
    - czy ta karta nadaje sie do transakcji internetowych w polsce i za
    granica (jako "credit card"?
    - czy srodki na niej moga byc zablokowane przez jakas firme jako
    gwarancja, tak jak jest w przypadku wspomnianej "credit card"?
    - czy transakcje sa bezposrednio pobierane z konta, czy jakos dziwnie
    przeliczane, typu eur-usd-eur?

  • 2. Data: 2008-01-11 12:03:31
    Temat: Re: konto walutowe bzwbk
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sarpedon pisze:

    > dzis podpisalem umowe na konto i karte mastercard:
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/38831

    dodam, ze mam konto EUR

  • 3. Data: 2008-01-11 12:05:59
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Sarpedon pisze:

    > pytania:

    - czy karta bedzie chipowa czy magnetyczna?

  • 4. Data: 2008-01-11 12:14:36
    Od: b...@p...fm

    On 11 Sty, 13:05, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:

    > - czy karta bedzie chipowa czy magnetyczna?

    jest to karta wypukla, MasterCard, nadaje sie do placenia w
    internecie.
    mozna jej tez uzywac do blokowania sordkow, np pod zastaw w
    wypozyczalni
    waluta rozliczeniowa taka sama jak wlauta rachunku czyli EUR.
    transakcje w EUR bezposrednio obciazaja konto bez zadnych przeliczen.
    karta combo (chip+pasek dla terminali nie obslugujacych chip)

  • 5. Data: 2008-01-11 12:16:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    > - czy karta bedzie chipowa czy magnetyczna?

    Jak widac na zalaczonym obrazku

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102

  • 6. Data: 2008-01-11 14:03:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    .googlegroups.com,
    *krzysztofsf* wrote:

    > Jak widac na zalaczonym obrazku
    >
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102

    Zeby sie przyczepic - paska nie widac, a ta karta ma chip i pasek
    magentyczny.

    Dodatkowa informacja - karta niestety autoryzowana PINEM :/

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2008-01-11 14:44:18
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "darnok" fm7t1r$nrs$...@a...news.tpi.pl

    > Dodatkowa informacja - karta niestety autoryzowana PINEM :/

    A co w tym złego? Można nią płacić ,,lewą'' ręką.
    I jeśli ktoś Ci ją ukradnie, nie zapłaci w sklepie, a co najwyżej w necie. ;)

    lc

  • 8. Data: 2008-01-11 14:57:34
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Eneuel Leszek pisze:

    > A co w tym złego? Można nią płacić ,,lewą'' ręką.
    > I jeśli ktoś Ci ją ukradnie, nie zapłaci w sklepie, a co najwyżej w necie. ;)

    ja tez nie wiem co w tym zlego i cieszy mnei fakt, ze zatwierdzanie
    bedzie przez pin - bezpieczniej

  • 9. Data: 2008-01-11 15:55:55
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > ja tez nie wiem co w tym zlego i cieszy mnei fakt, ze zatwierdzanie
    > bedzie przez pin - bezpieczniej

    ciekaw jestem jak udowodnisz ze pin wpisal zlodziej a nie ty

  • 10. Data: 2008-01-11 16:01:46
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    max pisze:

    > ciekaw jestem jak udowodnisz ze pin wpisal zlodziej a nie ty

    1. jeszcze nigdy nie zgubilem nic wartosciowego, wiec nie mam powodu by
    sadzic, ze moja ostroznosc zmaleje
    2. skad zlodziej bedzie znal moj pin?